های کاربر لیسا هستم
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
های کاربر لیسا هستم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ماهی عید ما هنوز زندست 😀۱۰ تا بود ۵ مونده 😂
عالی راستی به تست منم سر بزنید❤
اسلاید آخر کدوم قسمتهه؟
من یه ماهی قرمز داشتم ۵ سال زنده موند و دلیل موردنش این بود از تونگ بیرون پریده بود وگرنه بیشتر هم عمر میکرد
عررر ماهی منم کلی عمر کرد ولی توله از تنگش پرید بیرون مرد 😔🤝🏻
ماهی منم زیاد زنده موند ولی امان از دست بچه فامیل که گرفت اون بنده خدارو و کشت
هری پاتر؟:| امیدوارم ترست بریزه و بری شمارش معکوس و کینه رو ببینی🚶
من بیشتر فیلم اکشن میبینم..مثلا مردگان متحرک خوراک خودمه..زا.مبییی
نیکا میگم برو تو پیویت
اووووووووه باب اسفنجییییییی
آماده اید بچه ها؟
بله ناخدا
نشنیدم صداتون؟؟
بله ناخدااااااااااااا
عوووووو
میاد پیشتون با خوشحالی
باب اسفنجی🧽
عاشق آبه این تپلی
باب اسفنجی 🧽
نداریم دوستی به این خوبی
باب اسفنجی🧽
اسفنجی کوچیک دندون خرگوشی
باب اسفنجی🧽 باب اسفنجی🧽
شلوارررررررر👖
مکعبیییییییییی□
خاطراتم زنده شد:)
آخرشم میگه ها ها ها🗿
اسلاید یک : من خوب نگهداری میکنم بیشتر زنده میمونه ولی امسال خوب نگهداری نکردم ۸ ماه بیشتر زنده نموند
هشتتت ماههه؟
من خیلی مراقبت کنم یک ماه بیشتر زنده نمیمونه:/ چه جوری هشت ماه زنده موند؟
تازه کمترینشه! بیشترینش ۵ سال بود