4 سال پیش 8 اسلاید 1,359 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (17)
  • من احساساتم حالا هرچی باشه چه شاد چه غمگین چه عاشقی مخصوصا عاشقی و همیشه پنهان میکنم اما فاقد اهمیت نیستم ک نه اینکه بگم اهمیت نمیدن نه اهمیت بهم میدن ولی نه اونطوری که میخوام البته من لیاقت هیچی وندارم 😭

  • ( اولن ببخشید بابت این همه کامنت )
    اسلاید ۴ من زیاد نمیخوندم ولی وقت پیش کسی هستم. م پیش دختر عمم انقدر میخندم که هرکی اون لحظه من و ببینه فکر میکنه من یه آدم شاد هستم و این اشتباهه ️
    آخه من پیش بقیه جوری میخندم که خندم انتهایی نداره بزور قطع میکنم خنده ام ولی وقتی پوقع خنده یاد یه چیز دردناک یا ترسناک یا ..... میفتم بغضم میگیره ولی سعی میکنم اون چیز و فراموش کنم و بخندم ولی من در واقع تو خونه بیشتر غمگینم ولی پیش دختر عمم یا بقیه مسکن میمونم خنده رو و خوشحال ولی درواقع یه مرده متحرک

  • اسلاید ۲ اگر حق نیست پس چیه !
    یعنی از حق گذر کرده خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی حق هست ! ما ۹۹ درصد مواقع عاشق کسایی میشیم که احتمال رسیدن بهش 0 درصد میباشد اون ۱ درصد هم میزارم برا اون کسایی که خیلی خوش شانسن و به عشقشون یا کسی که دوستشون داره رسیدن. یه پیامی دارم برا اونایی که به عشقشون رسیدن من نرسیدم ولی تویی که رسیدی بدون خیلی خوشبختی پس قدرش و بدون

  • آهان پس جیمین دلش برام تنگ شده و دوست داره ببینتم 😂 😂😂😂😂😂😂😂
    جالبه چون اون اصلا از وجود من نا آگاه هست !

  • ج چ : ش. ت

  • ولی‌من‌سر‌اص‌دو‌بغضم‌گرف:))

  • معلم زبانم .. هعی

  • خواهرم( ͡°³ ͡°)

  • بابام 😂

  • ادمین فالویی بفالو

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.