بریم .....
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بریم .....
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من فقط خل بازی در میارم ولی خل نیستم
مکالمه من و خدا=😐
من هنگام فکر کردن به تخیلاتم...
من=خدایا مغزم رو یه بررسی کن فکر کنم ویروس گرفته 😐
خدا=کاری از دستم ساخته نیست تو کامل رد دادی 😐
من=ممنونم 😐
منکه چون از بین اعضا نمی تونم کسی رو انتخاب کنم تصمیم گرفتم OT7 باشم (یعنی کسی که بین اعضا فرق نمی زاره و همه رو به یه اندازه دوست داره)
بایست کیه؟؟؟؟ از کی آرمی شدی؟؟؟
چقدر منی 😐😐😐والا کارنامه خیالی رو نمد ولی توی تخیلاتم هیون هستم(شخصیت رمانم) بعد عضو هشتم بی تی اسم کره زندگی میکنم اسم دوستم هم لورن 😐کلا تخیل قوی دارم 😐بعد میرم خونه بی تی اس باهاشون کنسرت اجرا میکنم با جونگ کوک کل کل میکنم از آرام برای مشکلات زندگیم کمک می گیرم گریه میکنم میرم پیش جیهوپ هرروز به کوکی شیرموز میدم 😐با جیمین میرم شهربازی با جین آشپزی میکنم با شوگا فیلم ترسناک میبینم و اخرش هم با تهیونگ ازدواج میکنم 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
اجی دوراهی نساختی😜؟
نه
عدم تایید شد گلم
از خیرش گذشتم کوثر جون
عالی بود 💜
منم همه این کارا رو میکنم
پس شبیهتم😁