😊😊😊همه رو خودم کشیدم
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
😊😊😊همه رو خودم کشیدم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
گشنگ بودن
بله ایتزی عالیه
چالش1 :خوب بودن ؟؟ بله
کدوم خوشگل تر بود ؟؟ همشون
چالش 2:شما هم نقاشی میکشید؟ بله
چالش3:بایس تون از هر گروه کیپاپ؟
اکسو: کای
ان سی تی: ته یانگ
بیگ بنگ: چی دراگون
بی تی اس: شوگا
بلک پینک: جنی
شاینی: لی ته مین
چالش4:بنظرتون ایتزی گروه خوبیه ؟ نمیدونم از همشون نیستم
چالش5:بازم نقاشی اینجوری بکشم؟ بله
عالی بود
جچ:۱ عالی بود همش خوب بود
۲ اره منم نقاشی میکشم
۳ بی تی اس جیمین و بلک پینک لیسا
۴ اطلاعاتی راجع به گروه ایتزی ندارم چون زیاد طرفدارش نیستم
۵ اره حتما
ممنون
همین الان داشتم نقاشی میکشیدم😐😐
سلام عزیزم عالیییی 👍
۱ : عالی بود مال بلک پینک و بی ای اس رو دوست داشتم
۲ : بله عزیزم من چهر و استایل دختر ها رو می کشم
۴ : اره بشو گروه خوبیه
۵ : بازم بکش
و اجی میشی ۱۴ ساله ام هست
مرسی بابت همه حرفات😊😊😊😊
اره اجی میشم فقط حساب اجیام از دستم در رفته😂😂😂😂
ج چ=
۱.خوب بودن🥰
۲.اره میکشم خیلی هم توش حرفه ایم
۳.بلک پینک=لیسا و رزی
بی تی اس=کوکی و نامی و چیمی
گات سون=جکبم(جکسون و بم بم )
۴.بد نیست گروه خوبیه اما من فنش نیستم
۵.اره بکش فقط باید بیشتر تمرین کنی
خوبه دیگه نیمخوام میدزی باشم میخوام یوئنا بشم😐😐
مرسی 🍓🍓🍒🍒
ایو دختر واقعا خوب و خوش صداییه من که خیلیییی دوسش دارم
اره چندتا اهنگاشم گوش دادم بنظرم عالیه
مخصوصا اون همکاری با شوگا
قشنگ بودن 😁😄💞💞
ممنون
عالی بود
خیلی قشنگ کشیدی
مرسی اجی جون
خوب بود بیشتر تمرین کن منم خودم نقاشی میکنم اگه خواستی سر بزن به تستم ✨
ایتزی گروه خوبیه اما من بیشتر گروه بلک پینک و دوست داشتم 💗
کمیکه خیلی باحال بود 😍
ممنون💖اینا اثرات بیکاری بنده هستن
وگرنه من حال نداشتم البته مال بلک پینک قبلا کشیده بودم💃💃💃دختر داییم داشت از حرف سرم رو مترکوند گفتم بزار نقاشی بکشم شاید ببنده😂😂😂😂
قبلا دیدم نقاشیات قشنگ بودن
من فن بلک پینک و بی تی اس تی اکس تی واکسو هستم
گفتم میدزی هم بشم خوبه😁
کمیک رو داداشم هیتره مسخره میکرد
بعد میگف ادامه اش چرا ننوشتی😑😑😐😐😐😐