امیدوارم خوشتون بیاد 📷✨
📷 my message : خب خب خوش اومدین امروز قراره باهم یه ادیت بزنیم تو ۱۰ دقیقه(☹️) البته ادیتام ناجالب هستن اما خب به احتمال زیاد شاید بعد این پست رو پاک کردم یا شخصی کردم دیگه (😟) امیدوارم خوشتون بیاد🙇🏻♀️💘
خب اول اورلی هارو از پینترست دانلود میکنیم که overlay color بهترین گزینست و یا png color
۱خب اول کات کنید دور اورلی اصلی رو و بعد اگه بخشی از موهاش اینا موند رو با قلمو بگیرید🙇🏻♀️
خب دوباره یه صفحه جدید باز میکنیم و پس زمینه رو انتخاب میکنیم و ۱ در ۱ میزنیم اندازه اصلی کاور و روش یه عکس رندوم میاریم من معمولا تو ادیتام از یه چیز تو مایه های کیبورد یا یه متن استفاده میکنم و خب دوباره با ابزار blend حالتش رو تغییر میدیم و در آخر عدد وضوح رو روی ۵۰ میزاریم
خب اینجا بعد از اینکه عکس رو انداختیم رو اورلی پایمون بعدش میریم گزینه blend و امتحان میکنیم هر کدوم که هم بیشتر داشت اما معمولا darken و بعد از اون تیک رو میزنیم و دوباره اطراف رو کات میکنیم.
اد فوتو رو میزنیم و از اونجا یه عکس رنگی رنگی میاریم (یکیش فرقی نداره)البته نه برای پس زمینه برای اورلی اصلی که یه سایه نمای خاصی داشته باشه که در نهایت با کاور یکدست باشه.
حالا اول اورلی اصلی رو اضافه میکنیم و کم کم اورلی های دیگه رو که سلیقه ای هستن اما ترتیبش رو باز میزارم که چیکار کردم🙇🏻♀️ و این رو بدونید میزان نور واقعا مهمه چون جلوه خاصی داره و حتما ابزار blend رو امتحان کنید و جلوه مورد نظرتون رو انتخاب کنید
کات کردن پس زمینه متفاوت سلیقه ای هست
ادیت آمادست و اورلی هارو باید ریز دقیق دربیارید و خب ابزار blend رو میتونید امتحان کنید باحال میشه
و حالا ادیت با دوتا افکت جدا و افکت هارو باید امتحان کنید که ببینید کدوم جلوه بهتری به ادیت میده
عالی بود
میشه بیو منم لایک کنید لطفا