4 سال پیش 14 اسلاید 3,114 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (29)
  • دوستان عزیزی که تیتاب میخان
    ی خبر خوب ی خبر بد دارم
    خبر خوب اینه که ما یک بسته تیتاب میدیم که هر جعبه ۲۵ تا تیتاب توش هست
    خبر بد اینه که کلا ۱۰ بسته داریم پس هرچه زود تر لایک کنید و کامنت بگذارید😹👑

  • میدانستید با خرید اینها میتوانید مرا بسیار شگفت زده کنید:)

    • من خودم ازینا دیدم حتما یدونه برا خودم تو میگیرم نگران نباش🥲

    • مرسی عزیزم💕🙂

    • خواهش🥲✨
      راستی کیک شکلاتی دوست داری؟
      اثلا کی هست تو دنیا دوست نداشته باشه

    • خیلی
      همه بستنی و کیک کاکائویی دوست دارن

    • دقیقن🥲🙌🏻

  • و منی که دو ساله تولدم تو محرمه( مرداد ماهی ام)
    و دلم بشدت رقص و کیک و کادو میخواست ولی هچ
    چ بگویممم

    • وای دست رو دلم نزار که خونههه امسال اگه تولدم بشه دقیقن اون روز رمضان هست یعنی دقیقن اون روز اولین روز رمضان هست🥲فک کنم تا ۳ سال اینجوری قراره باشه🥲
      ولی حتا اونم تموم بشه من مجبورم تولدم با خواهر دوقولوم بگیرم🥲 هر سال شر میشه اون میگه سال پیش تو کیک انتخاب کردی امسال نوبته منه من میگم.....

    • وای من نصف عمرم تو محرم بوده تولدم-_-
      مهر ماهم

  • تیتاب منم میدی؟

  • تیتاپ منو بدهههه

    • بفرما📦
      ۲۵ تا تیتاب داخل جعبه هست🗿

    • ابمیوه هم هست

    • متاسفانه فقط یدونه جعبه بین ۱۰ جعبه ساندیس داره🗿
      حالا جعبه تیتاب باز کن شاید خوش شانس باشی اون جعبه خاص مال تو باشه

    • باز کردم توش نبود😐فقط تیتاپ بود😑

    • هعی اشکال نداره
      ایشالا دفعه بعد شانس بیاری

    • ناشکری هم نکن🗿ی عالمه تیتاب مجانی گرفتی

  • تیتاب منم بده🥺❤️

  • خیلی کیوت بودن🥺لایک کردم 👍 حالا تیتاپ منا بده 😂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.