3 سال پیش 5 اسلاید 2,031 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (102)
  • ارمی‌ای؟
    پس به سه تست اخرم سر بزن چون خیلی مهمه
    1-تولد کوکی و ارمی‌ـای ایرانی؟(قضیه جدی و واقعی‌ـه)
    2-همچی خوبه؟!:(
    3-بهترین رپر؟(کیپاپرا بیاین تو)
    بک میدم،پین؟

  • همشو دارم

  • من از اول میدونستم چشم سومم بازه
    همش درستههه🙃🙃🙃حالا مطمئن تر شدم

  • خدایی خیلی خوب بود🖤🙃

  • دوس دارم بازش کنم اما میترسم😂🗿

    • خیلی باحاله همه ی موجوداتی رو که خودت میدونی منظورمو رو ببینی و باهاشون ارتباط بگیری پس بازش کن

  • همش و دارم فقط سر درد ندارم :)))
    آرهههه چشم سومم بازه ولی زیادی بازه فک نکنین خوبه ؛ هعیییی دیگه از هر چی قبرستونه بدم میاد ، هر وقت میرم یه چیزی میبینم...🥲
    ولی خوبیش اینه که یه بارم با یه فرشته که فک کنم اسمش اریل بود ارتباط گرفتم همش بهم ساعت رند نشون میداد منم میرفتم معنیشو میخوندم و بهش جواب میدادم خیلی حس خوبی بود :)))

  • من علاقه زیادی دارم باز بشه اما میترسم😂🗿

    • خیلی باحاله همه ی موجوداتی رو که خودت میدونی منظورمو رو ببینی و باهاشون ارتباط بگیری

  • مال من خداروشکر باز نیس😂

    • چرا خوبه که همه ی موجوداتی رو که خودت میدونی رو ببینی و باهاشون ارتباط بگیری

    • نمد😁😊

  • پشماااام همشو دارم

    • خوبهههه

    • ارهه رفتم تستم زدم مطمئن شم الان کاملا بازه چون قشنگ سردردام شروع شده و همین الان ذهن مامانمو خوندم ببخشید پشمام ریخته شما میای جمش کنی؟

    • چشم الان

    • ممنونم

  • فقط یکیش رو ندارم اونم سر درده

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.