4 سال پیش 5 اسلاید 161 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (27)
  • کشیدم:|
    ولی میخوام باش مقابله کنم هبببب
    الان تا یه جایی پیش رفتم و دارم هم خوب پیش میرم

  • تجربه کردم وای واسم مهم نیست :) ب چپم بهتون توصیه میکنم اصن بزنین ب بی خیالی نگی نگفتی😂

  • خیلی حق بود🙂🤧

  • این حس افتضاح کاش هیچوقت هر روز باهاش سر و کار نداشتم!:)

    • ارع‌میدونی‌برای‌بقیه‌عادی‌شدع‌چون‌خراب‌توی‌مملکت‌زیاد‌شدع

    • اون خراب ها دقیقا فک میکنم ما خزیم ک یه همچین حسی داریم ولی کاش درک می‌شدیم:)

    • هعی‌من‌امید‌برای‌درک‌شدن‌ندرم‌چون‌بعد‌مرگ‌هم‌درک‌نمیشیم

    • حق به توان صد🙃

    • هیم

  • منم بارها تجربه کردم
    میدونم چه حسی داری
    واسه همین اومدم تستچی
    تا حداقل دوست مجازی و خیالی داشته باشم

    • من هم توی دنیای واقعی ضربه خوذدم هم مجازی

    • من به جز تستچی جای دیگه دوست ندارم
      فقط چند تا دوست مدرسه

    • هیم‌بنظرم‌دنبال‌دوس‌نگردیا‌اگه‌میگردی‌کسیو‌پیدا‌کن‌که‌شبیه‌بقیه‌نباشه‌

    • باش

  • فرند میشی،؟

  • مث سوختن تو آتیشو🙃

  • تجربه ش کردم..
    هزاران بار..

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.