سلام به همه کیپاپرا ... حالا همه دستا بالا ( اوه شعر گفتم ، شاعر کی بودم من 🙂 ) 💃💃💃💃
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام به همه کیپاپرا ... حالا همه دستا بالا ( اوه شعر گفتم ، شاعر کی بودم من 🙂 ) 💃💃💃💃
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بی تی اس بوی ویت لاو
کیپاپ و کل جهانه 🥺💞 تو در بهترین فندم هستی که گروهت بهت عشق می ورزن 🌟💘😍 من با افتخار آرمی هستم و به خودم ، فندمم و گروه بی تی اس افتخار میکنم 💫💜🤙💯 تو هم با من تکرار کن : من با افتخار ..... هستم و به خودم ، فندمم و گروه ..... افتخار میکنم 🥺❤️⭐💞🤚
ولی من هالووید رو به کیپاپ ترجیح دادم
بدون شک هالیوود😍💪
اگه تو هم عينه من عاشق هالیوود و سلبریتی هاشی،بهتره یه سر به پیجم بزنی😉👌تنهاترین پیج توی تستچی هستم که ازشون فعالیت میکنم🌞🌱
ادمین مایل به پین🌞🌱
بایستم:هری استایلز از واندایرکشن
کلا کیپاپر نیستم و بند مورد علاقم یه گروه پسرانس به اسم one direction که الان دیگه نيستن😢💔(خدابیامرز نشدن فقط جدا شدن😐💔هرکدوم از اعضا به تنهایی فعالیت دارت)
بله متاسفانه الان سولو کار میکنن 🥺💔
اره):
من دایرکشنر هستم و به خودم،فندومم و گروه وان دایرکشن افتخار میکنم
عالیییییییی 🤩
بلینکککککم😆
بهترین اهنگ از بلک پینک رو اسمشو نمیدونم
من فندم بلک پینک و بی تی اس هستم🙃
توی بی تی اس بایسم تهیونگ
توی بلک پینک رزی
آهنگ ها هم
Butter
Love sick girls
منم به بلینک و آرمی بودنم افتخار میکنم🙂
البته دارم فن آسترو هم میشم آخه زیبای حقیقی دیدم بعد رو چا اون وو ....... زدم😂...
بله خیلیم خوب 🥺💜
بین هالییود و کیپاپ👇👇
قطعا کی پاپ
دقیقا 🤌🤌😁😁
🤝💜😊
اسلاید۵:کلا از زندگی افتادم
افت تحصیلی
وای منم اینجوری ام ☹️☹️☹️
همزاد🥺😫