4 سال پیش 7 اسلاید 136 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (61)
  • بی تی اس بوی ویت لاو

  • کیپاپ و کل جهانه 🥺💞 تو در بهترین فندم هستی که گروهت بهت عشق می ورزن 🌟💘😍 من با افتخار آرمی هستم و به خودم ، فندمم و گروه بی تی اس افتخار میکنم 💫💜🤙💯 تو هم با من تکرار کن : من با افتخار ..... هستم و به خودم ، فندمم و گروه ..... افتخار میکنم 🥺❤️⭐💞🤚
    ولی من هالووید رو به کیپاپ ترجیح دادم

  • بدون شک هالیوود😍💪
    اگه تو هم عينه من عاشق هالیوود و سلبریتی هاشی،بهتره یه سر به پیجم بزنی😉👌تنهاترین پیج توی تستچی هستم که ازشون فعالیت میکنم🌞🌱
    ادمین مایل به پین🌞🌱

  • بایستم:هری استایلز از واندایرکشن

  • کلا کیپاپر نیستم و بند مورد علاقم یه گروه پسرانس به اسم one direction که الان دیگه نيستن😢💔(خدابیامرز نشدن فقط جدا شدن😐💔هرکدوم از اعضا به تنهایی فعالیت دارت)

  • من دایرکشنر هستم و به خودم،فندومم و گروه وان دایرکشن افتخار میکنم

  • بلینکککککم😆
    بهترین اهنگ از بلک پینک رو اسمشو نمیدونم

  • من فندم بلک پینک و بی تی اس هستم🙃
    توی بی تی اس بایسم تهیونگ
    توی بلک پینک رزی
    آهنگ ها هم
    Butter
    Love sick girls
    منم به بلینک و آرمی بودنم افتخار میکنم🙂
    البته دارم فن آسترو هم میشم آخه زیبای حقیقی دیدم بعد رو چا اون وو ....... زدم😂...

  • بین هالییود و کیپاپ👇👇

    قطعا کی پاپ

  • اسلاید۵:کلا از زندگی افتادم
    افت تحصیلی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.