4 سال پیش 6 اسلاید 116 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (67)
  • اولنش آفرییییینن به نویسنده گلمون من ۴ یا ۵ تا داستان و دنبال میکنم فعلا فق شوما پارت بعدیشو گذاشتی ^^♡♡♡♡
    دومنش میخوام این تئودور و عین س.گ بزنم 😐😐😐
    خدایی یکاری کن تص.ا.دفی چیزی کنه من اینجوری این نم.یره دلم رضا نمیشه :|

    • قربونتتتتت بشمممم😍😍😍😚😚😚😚
      عع😂😂😂😂😂😂
      نه بابا بزارین تا پایام پیش بره دیگه این نف.....رتتون کم میشه ازش😁😂😂😂😂😂😂💛💛💛💛💛💛💛

  • تئودور واقعا ک.ث.ی.ف.ه😒 پسره ی دخترباز😒

    • اینو قبول دارم چون خودمم اگه همچین چیزی میدیدم همین دیالوگو میگفتم😐👌💔😂😂😂😂

    • نه ولی واقعا دختر بازه

    • اول داستان اشاره کردم به اینکه خیلی دختر بازه.😂😂😂😂😂😂😂

    • اره 😂😂

    • حالا گضاوت نکن😂😂
      راسی میگم میشه پایانش غمگین باشه؟
      نگران نباش آخرش با سلنه.فقط میشه گمگین باشه؟😂😂😂😂😂

    • اه چراا با سلنه. من از سلن بدم میاد.😐
      اخرشو شکر میقولی غمگین بزاری😐

    • په با کی بزارمش؟شما امر کنین مستر ملفوی😉😂😂😂😂😂
      چشم شاد میزارم.ولی جدا اگه میخوای با یکی غیر از سلن باشه بگو.من خودم خیلیییییی لویا رو دوست دارمحالا شما با هرکی بگی من میزارم😉😍😍😍😍😍😍😚😚😚😚😚😚😚

    • 😂😂چه دختر خوبی . اورین اورین. به نظر منم با لویا بزار. دلم خیلی برای بچه سوخت

    • 😂😂چه دختر خوبی . اورین اورین. به نظر منم با لویا بزار. دلم خیلی برای بچه سوخت

      بلع من خیلی بچه خوبیم😔👌😂😂😂
      آرع بنظرم مظلوم تر از همشون بود😁😂😂😂😂😂💚💚💚💚💚💚💚💚

    • 😂😂 عکس پروفت خودتی؟ خیلی خوشملی

    • آرعع😅😂😂😂😂
      قربونت در برابر شما که هیچی نیسیم آقای ملفوی😅😂😂😂😂😂💚💚💚💚💚

  • عالییی😊

  • عالییییییی

    • مرسییییییییییییییی😃😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚

  • ووووو
    عالی بید

    • مرسییییییی عزیزمممممم😃😘😍😍😍😘😍😘😍😘😘😍😘😘😘

    • ^_^

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.