عاقا میخوام این تمو نگه دارم:/
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
عاقا میخوام این تمو نگه دارم:/
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ج. چ:یه تئوری هستش که میگه من و تو را به عنوان یک انسان به نام آینده به خودت اهمیت دارد 😐😂
عالی بود تستت
جر
تنک
یه تئوری هست که میگه من در صفحه بحث مقاله مطرح کنید تا در پشت صحنه عکسبرداری البوم جدید جانکوک گرفته شده تماشا😐جعرر😹💕
جر
جرتر
ج چ: یک تئوری هست که میگه اون نیست که شما دارین که در قلب منی بدو بیا داخلش قول میدم پشیمون نمیشی سلام 😶😬
عه وا بی ترا دب
چیکار کنم نوشته دیگه
یه تئوری هست که میگه یکم خاک سپرده شده بود که بازدید کنندگان محترم مسابقه آواز یوروویژن شرکت کردند😐 رد دادی کیبرد ها
جرر
یه تئوری هست که میگه ای خدا یا خدایااااااا از من به تو نصیحت اه بیا وسط جیشتیری دیدین قناری 😁 تموم 😁😁😁😁
جر