پارت سوم ساخت پست با وایب پروفایلاتون (ناظر گرامی پستم ۳ روز تو صف انتشار بود دوباره ساختم رد نکن توروخدا😭😂) لایکم یادتون نره خوشگلا🩷
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
میشه منم بزاری؟(منو هیچ جا نمیزارن)
عالیه
منم بازییی☝
عالی بودد فرشتهه امیدوارم موفق باشییی
میشه منم باشممم؟
میشه منم باشم؟
توروخودا منم باشمم زیر ۲۹۲۸۹۲۸ تا پست همینو نوشتم کسی منو نمیزاره حداقل تو منو بزار خوشحال شممم🥹
مظلومم😢پارت بعدی حتما میزارمت👍🏻
واییییی خیلی ممنونم که منم بودمممم😭✨
فقط ببخشیدا چون آیکیوی من زیر خط فقره میشه بگی اینی که گفتی یعنی چی؟ 😭😂
نه قبول دارم یکم نا مفهوم بود 😭😂
منظور اینه که اسمت فقط یه اسم نیست ، یه چیزی دربارهی تصویری که میخوای از خودت میخوای نشون بدی هم هست (یعنی به روانشناسی علاقه داری و یا بلد هستیش)
Me?
تروخدا منم باشممم
چ.ج:گوجه فرنگی باحال بود
چ . ج یعنی چی؟😅
ج چ مخفف جواب چالش هست😂✨
ببخشید قاطی کردم😂
وای خیلی مرسی😭💖🫂فقط چرا اینو برا من انتخاب کردی نه که بدم اومده باشه ها فقط از کلمه خاص استفاده کردی و خوشحالم ولی معنی جملت رو نفهمیدم
نوشته بودی شرور
گفتم که همه معمولا دوست دارن که قهرمان داستان باشن اما تو اسم شرور رو انتخاب کردی😅
واو،خیلی خوشحال شدم😍خب اره من خیلی شرور ها رو دوس دارم🤡چون معمولا قهرمانا واقعا قهرمان نیستن و شرورن و شرورا قهرمان😅🫂
بینظیر بود ، بی زحمت منم باشم بعدی خوشگلم؟