4 سال پیش 4 اسلاید 46 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (28)
  • یه سوال داستان چرت می پزیرید🗿؟
    چون من فقط یازده شب وقتی مغزم کار نمی کنه وقت دارم🗿💔

  • من من
    اسم داستان:دانستانح زندگیح ممد💕
    ژانر:عاشقانه

  • من میخوام اسم داستان مدرسه بوباتون
    ژانر:پیچیده_اکشن_ترسناک_عجیب
    فالویید

  • سلام من فالوت کردم هم آجی ممد هم تو رو من داستان نوشتم اسمش آینه علنم 1 پارت 1
    پارت 2 و 3 هم اگه میشه بزار من دارم پارت های بعدی هم می نویسم

    • سلام مرسی منم فالوت کردم با اکانت آجی ممد هم فالوت میکنم حتما به داستانت سر میزنم

  • بله میتونم

  • سلام ببخشید من تازه وارد تسچی شدم کسی اجیم میشه
    و من داستان مینویسم

    • خوش اومدی هروقت داستان نوشتی بهم بگو تا بزارمش تو کتابخونه

    • ممنون که خواستم میکنی

  • سلام
    ممنون از این ایده تون:)
    لطفا داستان هارتبیت من از جیمین رو کتابخونه کنید

  • سلام من کیم میا هستم و یه جورایی خبرنگارم من با کمپانی ها ...... و در واقع خبر های تستچی تست میسازم و خیلی دوست دارم با شما مصاحبه کنم و واقعا سوالات زیادی ازتون دارم افراد کمی حاضرند نویسنده هارو تبلیغ کنند اگه ممکنه این فرصت رو به من بدید تا ازتون مصاحبه کنم

    • فقط اینکه پیجتون رو دیدم اما فقط یه تست بود پیج دیگه ای دارین که اونجا فعالیت کنین؟

    • پیج قبلیم به خاطر یه سری حسود پرید....

    • باشه من حاضرم تا با شما مصاحبه کنم

    • خب خیلی خوبه می تونید الان مصاحبه کنید؟

    • خانوم کیم میا توی یکی از نظرسنجیاتون یه کامنت گزاشتم اگه میشه نگاه کنید

    • سلام خانوم کیم میا
      امکانش هست با من هم مصاحبه کنید؟
      من یه کاراموز از کمپانی n\g هستم و دوره کاراموزیم
      به زودی تموم میشه
      خیلی دوست دارم قبل از دبیو باهاتون مصاحبه کنم
      _ پارک مین هو

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.