5 سال پیش 4 اسلاید 191 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (30)
  • ای کاش
    دقیقا 😢
    ولی برای من عادی شده

  • خسته ام از همه چی:(
    ولی می خوام ادامه بدم ، می خوام بی احساس باشم ولی مگه میشه

  • ما که تا اینجا اومدیم بقیشم می تونیم
    ماها بی احساس نيستيم فقط تو تنهایی اشک میریزیم من خسته شدم اما ادامه میدیم دوباره افسردیگم برگشته دفعه قبلی خودم بودم که باهاش جنگیدم و نمردم این بارم تنهام تنهاتر از قبل
    تنها امیدم بی تی اس شده که شاید ببینمشون
    تنها شانسی که آوردم این بود که خوانوادم با کره رفتنم مشکل ندارن

    • منم افسردگی گرفتم تازگی
      منم فقط بخاطر بی تی اسه که زندم و جوری بهمون امید دادن که تونستم منو زنده نگه دارن
      آره منم فقط از همین شانس اوردم

    • 💔😢

  • گایز
    ما تو سخت ترین قسمتای زندگیمون تنها بودیم و چیزی به خوانوادمون نگفتیم و این
    یعنی اینکه
    ما قوی شدیم
    نیازی بهشون نیست): 🥀🖤

    • دیگه میتونیم
      دیگه برام ادی شده لاوم

  • بیشتر اوقات وقتی درس میخونم و گریه میکنم مامانم میبیندمو میخواد بهش بگم که چی شده میگم هیچی درسا سنیگنه درو که نیس فقط بقیشو نگفتم:))

  • هعیی ولی نباید زود جا بزنیم اینا مانع های زندگین !...

    • بله خود من میخوام به یه جا برسم و به همه ثابت کنم با همه ی بدی ها زنده موندم

    • خوب کاری میکنی🤍

  • هعی راست میگی
    شمارو نمیدونم ولی من تا ٨ ماه دیگه راحت میشم
    هم از مامانو بابام هم از این دنیا.........
    میرم اون بالا و راحت راحت میشم🙂❤️
    خیلی خوشحالم🙂💔

    • چون من ٨ ماه بیشتر تو این دنیا نیستم

    • سعی کن قوی باشی و به همه ثابت کنی چقدر میتونی خوب باشی به یه جا برس تا همه بفهمن چقدر قوی هسی

    • میخوای بمیری؟ آیا

    • خیر نمی‌خواهم اما سرنوشتم است

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.