سلام پارت هشتم بریدبخونید ناظر منتشر کن لطفا...
قاب عکسشو بین دوتا دستمال گذاشتم و دوباره گذاشتمش توی کشو یدفه صدای تلفن اومد کی بود اول صبحی!!! تلفن و برداشتم @ الو +سلام بر خاوم خونه @ دونگی تویی ؟ + کجا بودی خواب بودی که دیر جواب دادی؟ @نه بابا + پس چرا گوشت خاموش بود؟ @ جایی بودم نشنیدم صداشو....خب حالا کارتو بگو +خب ما و مینهو و میا و بقیه اکیپ داریم میریم کوه نوردی دیه گفتن شاید توام بخای بیای @ جون منن؟ ایول منم میام دیگه + عالیه ا/ت خب جیمین و هم بیار اینجا با مینهو و مون بین و بقیه اکیپ آشنا میشه @ ولی اون برای چی....+ برای چی نداره دیگه اونروز اجازه از جیمین گرفتم اونم قول داد بیاد بعد الانم دارم به تو میگم که دیگه قطعا باید بیایین .. @ نمیدونم شاید نیایم + غلط کردی جیمین قول داده که بیاد منم خبرشو به همه دادم ...همه دوس دارن تو و جیمین و ببینن...از همه بیشتر دلم میخواد اون میا ی عوضی .. جیمین و ببینه و پز اون دوست پسر عتیقه و درازش به رخ من نکشه. .. @ حالا ببینم چی میشه + لوس نشو دیگه ا/ت حتما باید بیای ساعت 5 جای همیشگی یادت نره... @ اوکی تو که منو ول نمیکنی به مینهو سلام برسون ...بای +قربونت برم بای . گوشی و سرجاش گذاشتم .... ای درد بگیری دونگی ... اصلا با این اخلاق گند جیمین .
راضی نبودم برم کوه ... خدای اخلاق بود و مطمئن بودم کوفتم میشه ... امروز خیلی حالمو گرفته بود و تا حد مرگ از دستش عصبی بودم ..... قابلمه ی غذارو گذاشتم رو گاز تا گرم بشه و بعد رفتم تی وی رو روشن کردم اصلا اهل تماشای تی وی نبودم ولی خب بخاطر اینکه از شر این سکوت عذاب آور . خونه راحت شم مجبور بودم روشنش کنم از هیجی بهتر بود. صدای کوبیده شدن در اومد نمیدونم چرا از اومدن جیمین خوشحال بودم . دوست داشتم بابت صبح ازش تشکر کنم ،..... با اینکه باهام بد حرف زد ولی بخاطر من از خوابش زد و نامردی بود اگه کارش جزو وظایفش بدونم..... جلو رفتم .
یا خدا این چه قیافه ای بود ....؟! کت خوش دوخت و اسپرت مارک دارش پاره شده بود و یقه ی پیرهنش تا نزدیکی شکمش پایین بود و دکمه های لباسش کنده شده بود ،....موهاش بهم ریخته بود و آشفته بود.. از خشم زیاد نفس نفس میرد و عرق درشتی روی پیشونیش نشسته بود.... @ سلام چرا اینطوری شدی؟ باخشم کیفش پرت
کرد رو مبل و روبرم وایساد و گفت & کسی خونه زنگ زده؟ شوکه شدم منظورش کی بود ؟ وقتی دید غرق فکرم داد زد & کری نمیشنوی چی میگم ؟؟
تمامممممم امید وارم از این پارت خوشتون اومده باشه.. لایک و کامنت فراموش نشه،،..... دوستون دارم تا پارت بعد خدافسس برید اسلاید بعد آنجا خواهید خواند..
آنچه خواهید خواند چرا نگفتی زورکی اومدی تو زندگیم و گند زدی توشش؟؟ منو تو نمیتونیم زیر یه سقف زندگی کنیم ازم پرسید تو زن جیمینی منم گفتم آره بعدم قطع کرد تا پارت بعد باییی
پارت بعدی رو نمیزاری من خعلی منتظرشممم 🤍 لطفا زود زود بزار و 💕 میشه دو سه پارتی بزاری🙃
اجی پارت بعد رو میزاری یا بیام برات ؟؟خودت انتخاب کن
دو راه داری
۱_پارت بعد
۲_بیام برات
انتخاب با خودت
اجی درگیر امتحانام فردا قول میدم بزار🙏❤❤💕
نمی زلریییییییییی 🥲
اجی الان معرفیت میکنم تو پیجم
خیلی ممنونم اجی جون 🙏💜
اجی ساختم
اجی پارت بعدی لطفا عالی بووود توم به داستان من سر بزن اجی جونممم
ممنونممم😻
چشم میرم سر میزنم😻💛
دوست دارم اجی جونمممم
عاجو داستانت عالی بودددد پارت بعد سریع بده😻😻😻😻😻
چشم اجی جونم😍😍
عاجو پارت بعد رو زودتر بزار
چشم عاجی🍭
میسی
وای اجی عالی بودش ببخشید دیر اومدم🥺♥️
مرسی عاجوو😻 💛
عالیییییی بود عاجی🧡🧡🧡🧡🧡🧡
ممنونم اجی جون😻❤🙏
عالی بود
ممنون💚
عالیییی بود پارت بعدی هم بزلر زود مرسیی💙
خیلی ممنونم😊💜
چشم💜