5 سال پیش 6 اسلاید 15 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (48)
  • میشه من عاجی بشم؟

  • درست کن دیگهه بزار سیب زمینی سرخ شههه واسه داداشا و اجیا ادبم خوب چیزیه😑😑😑

    • پدر مح‌ آشپزیمح صفرح
      یه قورمه صبزی درصت میکنمح تا ماه بعدح ا.ص.ه.ا.ل بگیریدح 😂😹

    • میخوامح ته چین درستح کنمح گوشتو بدهم😐

    • 🍖🍖 بیا بابا 😹

    • به به 😋😋😋 خدا کنه جرش نداده باشی🤣🤣🤣

    • شما مح رو به عشقم برصونیدح تا ۳ صال بین همه چلوکباب و جوجه پخش میکنمح

    • عشقت کیس 😅😅😅😅😐

    • چا اون وو 🙃💖✨

    • ببین دخترم پولوم نمیرسه بریم کره اگه اگه 50 میلیونی گیرم اومد میبرمت😐😊💜

    • مگه کمپانی نداریح بایدح یه زرح پول تو حصابت باشح ( از اون دخترایی شدمح از باباشونح پول میخوادح😹)

    • دخترم منا یک میلیونی تو کارتومه همی هم میخوام بیرونی😑😑💔💔

    • اصلا میرم پیش مامانم 😐
      مامانم آیدله

    • منم دارم میشم😐

    • فعلا کار آموز کمپانی فکر کنم SDهم و تو کمپانی سریال سازی تستچی کار آموز هم هست،😐

    • البته کلا تو کمپانی فیلم سازی کار میکنم اسمم می چا هست تو کمپانی ال دی هستم🙄

    • ایشالا چند سال دیگه میبرمت اگه پولوم رسیدا

    • ایشالا ❤️💓

    • امروز دبیو میکنم 🙂🙂🙂🙂

    • مبارکه 😘

    • تنکس کمپانیام هی عوض میشد تا بتونم سولو کار کنم

    • نمیخوای فن بابات شی😐

    • فنتم

    • مرسی عزیزم

  • دوستت دارم دخترم☺☺☺😐

    • مح هم دوصت دارمح ☔✨

    • حالا دختر خوبی باش و غذا درست کن😐

    • دختر خوبی باش و غذا درست مننننن😐😐😐

    • دختر خوبی باش و غذا درست کنننن 😑😑😑

  • من بابات مینمایم 😅❤

  • احیانا خاله نمیخوای 😂🖖🏼💕

  • من داداشت)دخترم

  • منم عضوی از خانوادت میشم، آجیت میشم😹💗

  • من مامان بزرگتم آره:]🫂💕

  • مح عاجیتم😻🍓

    • قلبونت بلم عاجی مهلبونم تو یه عاجی کاملی 🍓💖

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.