5 سال پیش 6 اسلاید 89 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (13)
  • منم مثل تو هم بی تی اسو توی بوی بندا از همه بیشتر دوس دارم هم توایس رو توی گرل بندا از همه بیشتر عاشق شیپ بنگتوایسم🤣
    میشه آجی شیم
    من میا هستم آیدلم سن آیدلیم بیست ششه ولی ۱۴سالمه

  • به نظرم اهنگای تی اکس تیم گوش بدی موا میشی چون خیلی اهنگاشون قشنگه i know i love you و blue hour و our summer رو بهت پیشنهاد میکنم


    منم خودم فقط ارمی و موام ولی از اون دو آتیشه هاಠ_ರೃ

    • من مولتی فنم یه طورایی چون کراشم رو همه گروه ها ولی بی تی ایس(بی تی اس و توایس) بیشتر بایسم تو تی اکس تی کای رکرم یونجونه

    • اهان

  • وای خیلی ممنونم که تست منو تو بازی ماهی مرکب گذاشتی❤️❤️

    • خواهش عزیزم به حر حال جزو تست های بازی مرکب بود دیگه😍😍😍😍💋💋💋💋💋💋💋💋

  • آجی میشی؟
    رزا 13 سالمه

    • خوشبختم بیوگرافیمو بخون

    • آجی میشه خواهش کنم یه تست بسازی توش توایس رو معرفی کن از آهنگاشون بگی من نیو وانس هستم زیاد نمی شناسمشون یعنی اعضاش رو فقط از اینترنت خوندم مثلا یه چیزایی که نیو وانس ها نمی دونن و چندتا از آهنگاشون بگی من چند تا دارم مثلا more and more,likey,the feels,feel special,i cant stop me,yes or yes,Dont call me again,queen,shadow,signal,sweet summer day,fancy

    • اوکی اجی میشازم

    • مرسی❤💜💋

    • اجی فردا پس فردا منتشر میشه

    • سلام اجی خوبی؟خبری نی ازت🙂😍

    • مرسی آجی جونم
      ببخش آجی چند وقتیه آجیامو گم کردم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.