5 سال پیش 9 اسلاید 300 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (14)
  • چ‌:ارح🥺🤚🧸

    • عشخولم🥺☄️

  • بچه‌ها اکانت تستچیم به علت مشکل گوشیم پریده کلاً گوشیم هنگ کرده الان با این اکانت که دارم بهتون پیام میدم این اصلیه الان این اکانتی که دارم زی زی دو خوب این دیگه کار نمیکنه دیگه چیزی نمی ذارم چون نمیتونم برم توش بقیه ری‌اکشن هارو تو این اکانت اصلیم میذارم

  • عجب🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    ولی دلم پودر شد با این مشکلاتی روحی که داری 😢

  • منم افسرگی دارم
    چون باید یواشکی طرفدار بی تی اس و بلک پینک باشم چون مامان و بابام میگن زوده تو این سن
    هر روز مامان و بابام دعوا دارن
    امکان طلاق گرفتنشون بالاست
    چون بچه های همسن من ارزو هاشون، کنسرت و فن ساین و عروسکه اما مال من اینه که مامانم و بابام فقط. یک هفته دعوا نکن، نه که من اروز کنسرت و فن ساین نداشته باشم چرا دارم ولی خب🙁🙁🙁🙁🙁

    • وای عزیزم یا این سن مشکل روحی زیادی داری خوشگلم 🥺🥺🥺🥺🥺

    • ای کاش الان یه چاره دستم بود و دردت رو درمان میکردم درمان میکنم

    • تازه نصفش مونده 🙁

    • به قول نقی فدایی داری😂❤
      همین که شبا گریه کنم تو بالش یا تاب بازی کنم ارومم میکنه(شبا با مامان و بابام میریم پارک اونا میرن پیاده روی منم تاب بازی میکنم همه اهنگای مورد علاقه م رو داد میزنم به همین قشنگی البته اگه کسی نباشه چون اگه باشه میبرن تیمارستان بستریم میکنن😂😂😂)

  • بچه‌ها اعلام میکنم یک افسرده کامل هستیم خوشبخت شدم

  • هعی خیلی بده من همیشه خودم رو مسول احساسات بقیه می دونم ولی اونا...😔ف=ف

  • نظری؟ خاطری؟ هیچی؟
    واقعا؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.