5 سال پیش 6 اسلاید 430 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (38)
  • خانواده ها اکثرا روی زخممون نمک میپاشن ولی نمیفهمن درد داره

  • من هم خسته شدم دوست دارم برم

  • خانواده ها بیشترشون درک نمیکنن و توهین میکنن ... هرچی پیش میاد رو نقطه ضعیف دست میذارن ..... هر گـ.هی بخوریم همه جا میگن ـ... عدالت نمیشناسن .ـــ خوب هستنا ولی بدیا شون جلو خوبیا رو داره میگره کم کم ــ... چ ی وقتایی ی جوری رفتار میکنن انگاری ما خواستیم بچشون باشیم در صورتی ک کار خودشونه...

  • خیلی عجیبه !
    اینکه همچین حسی بهشون داری ! :)
    به کسایی که انقدر برات زحمت کشیدن ...
    آره درسته شاید مواقعی من هم از دست مادر و پدرم دلخور شم ....بعضی مواقع به من هم سخت گیری می کنند ..اما همه ی چیزایی که میگن فقط برای خودته...و وقتی بزرگ میشی می فهمی...و آنها تنها کسایی هستن که تا آخر کنارتن. :))

    • راس میگیا ولی خیلی حرفاشون حق نیست و ما رو درک نمیکنن..... جوری رقتار میکنن انگاری ما خواستیم بچه اونا بشیم خوبه کار خودشونه هاااـــ.....

  • من خودمم خانوادم درکم نمیکنن ولی من هنوزم اونا رو دوست دارم

  • اجی درکت میکنم من خودم هم افسردگی داشتم و پدر و مادرم درکم نمیکردن اما با کمک چند نفر نجات پیدا کردم دوستام و بی تی اس
    اینو بدون که اگه تو تاریکی هستی همیشه یه ستاره درخشان داری که بهت لبخند میزنی اگه اونو پیدا نمیکنی حتمن جای اشتباه ایستادی ولی باید انقد بگردی که پیداش کنی و ستاره های درخشان من بی تی اس و دوستام بودن اگه به حرف زدن نیاز داشتی میتونی باهم دوست شیم الانا من خیلی وقته دنبال یه دوست صمیمی میگردم
    آرورام ۱۳ سالمه
    فایتینگ😉

  • اول باید خوب گریه کنی تا بعد بتونی بخندی
    منم اونقدررر گریه کردم ک الان میتونم بخندم

  • منم همین طور
    متنفررررررررم

  • منم همین البته خوانوادم خوبیمو میخان وای درک نمیکنن ک من چی میگم و چی حالمو خوب میکنه ناراحت نباش همه مشکلاتی دارن ولی تو نباید تنفر داشته باشی از خانوادت. حتی اگ خواستن اتیشت بزنن منظورم اینه ک نمیتونی از خوانوادت متنفر باشی ب هر دلیلی!

  • من نمیدونم چه اتفاقی افتاده و خب صادقانه میگم که جای شما نیستم که بتونم درکت کنم ولی..... به خاطر زیبایی های این دنیا هم شده خودت رو ناراحت نکن. وقتی شرایط زندگیت سخت میشه، وقتی از دنیا و عالم بریدی... دنبال چیزای کوچیک برای شاد کردن خودت باش :) رفیق... یادت نره خانواده و رنگ و پوست و لهجه و نژاد دست خودمون نبوده ولی زندگیمون و درست کردن آیندمون دست خودمه :) وقتی نمیتونی حرفای دیگران رو تحمل کنی، دوتا دستاتو بگذار رو گوشات جوری که صدایی نشنوی و فقط روی قوی تر کردن خودت متمرکز شو:))))

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.