5 سال پیش 6 اسلاید 1,512 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (15)
  • چه شیر و شیریه🤣🤣🤣🤣وقتی میراکلس هارو می‌ریزی تو سریال تر‌کی ها 🤣🤣🤣شوخی کردم امیدوارم ناراحت نشی هدیه جان ببخشید عالی بود

  • اوففف چ خرتوخریهه
    ادرین و اونن پسره ک اسمشم یادم نیس و متیو و لوکا همه عاشق مرینتن؟ بیجاره الیا چ دوست پسر کشی داره😂

    • حقققق

  • وای وای وای من میگم آدرین تو همین حالت بمونه🤣
    الهی بمیرم برا متیو حداقل اگه از دو تا پدر بودن میگفتیم هیچ نسبت خواستی ندارن خواهر و برادر ناتنین ولی الان😖
    این پارت عالی بود عالی عالی عالی پرتغالی کیلی لی لی لی ماشالله عروسی داریمممم
    پارت بعد پلیز🥰☺

  • پپپپپپپپپپپپپاااااارررررتتتتتتتتت ججججججججججججججدددددددییییییییدددددددد 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆💃💃💃💃💃💃💃💃💃✨✨✨✨✨✨✨♥️♥️♥️♥️♥️♥️

  • درست حس زدم متیو عاشق مرینته حسم درست بود من زودتر این راز فهمیدم هورااااااا راستی اون پسر کله شرغمی چی گفت مرینتو ازش دور نگه دار اون موفشنگی هم همین طور منظورم لوکا ناخونی برای این میگم لوکا ناخونی چون ناخوناشو لاک سیاه می زنه از ادرینم که ی کوه چسب زخم ساختی دمت گرم خودتم که می دونی طرفدارات با دمپایی میان سراغت پس مرینتو از اون پسرای کله شرغمی دور نگه دار مرینتو بیشر به ادرین نزدیک کن بازم دمت گرم اجی

  • عالی
    من‌ دیگه حرفی برای گفتن ندارم 😑
    پس پارت بعدی رو بزار بااااااییی 💛
    من‌ رفتم که رفتم خوش رفتم (دیوانه شد رفت) اوووم دوکلام از مادر عروس شنیدیم(من مادر عروس نیستم من وجدان عزیز و زیبای تو هستم)اعتماد به سقفت تو حلقم 😐

    • باشه برای بعدا🤣🤣🤣

  • عالی بود

  • 🤣🤣🤣🤣 گند زد ها

    • اره مری ما ی گند زد هورااااااا دوست دارم بینم چی جوری میخواد جمش کنه ی وقت ادرینو با دمپایی نزندخوبه

  • عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  • عالـــــــــــــــــــــــــــی بود 💜💛 😻✨ 💕 💜💛 😻✨ 💕

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.