اینم از پارت ⁵😐🗝بلطف بلایک😐👌🏻
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اینم از پارت ⁵😐🗝بلطف بلایک😐👌🏻
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
موهام بلندن رنگش پر کلاغی توی نور طلایی میشن موهام رو باز هست مم زیاد موهام رو نمی بندم چون همهبهم میگن موهای باز بیشتر بهت میاد و فضول خیلی زیاد
😀👌🏻💕
منم در حد چی فوضولم😑😌😹
موهام تا نصف کمرم هست..قهوه ای روشن..باز هستن دورم۰🖤💙💙🖤🖤💙
عالی👌🏻💕😄
موهام کوتاهه😂مثریه😐رنگشونم قهوه ای بین تیره روشن😐💔
اوهوم👍🏻😌:)
عالی بود آجی جرررر خوردم نخ سوزن لازمم😂
میسی آجو😄💔
الان میارم😹
موهام کوتاهه تا رو شونه هام و چتری راستشو بخای از موی کوتاه خیلی خوشم میاد و چتری هم خیلی بهم میاد. سعی میکنم موهامو ببندم ولی در میاد😐💔
اوهوم🙃💕
من از موی کوتاه خوشم نمیاد😄💔
موهام بلنده
رنگش یکم قهوه ای وسط شه (از بچگی اینطوری بود)مشکی اسبی 😐
اوهوم😀
من از دم اسبی خوشم نمیاد ولی👍🏻😌
موهات بلنده یا کوتاه؟
بلند
رنگ موهات چیه؟
موهام دو رنگه هست نمیدونم چرا . قهوهای کم رنگ و مشکی
چه مدلی بستی تو خونه؟
پایین بستم موهامو
واو😀
دورنگه😀فک کنم عین مال من باشه😄مال تو هم اینجوریه که بالا مشکیه پایین قهوه ای😀برا من پایین موهام قهوه ای خیلی روشن بالا مشکی🤭😄
اوهوم👍🏻
آره چه شباهتی
موهام کوتاهه قهوه ایه بازه
عالییییی یی
اوو😀💓
تنکس😎❤
چ.ج موهات بلنده یا کوتاه: بلند
چ.ج رنگ موهات چیه: مشکی
چ.ج چه مدلی بستی تو خونه:همیشه موهام بازه اصلا دوست ندارم موهامو ببندم
😀
^-^❤
من موهامو باز می زارم میریزه🥴
بلند قهوه ای تیره معمولا بازه یا گوجه ای
😎👍🏻💓:)