ببخشيد من واقعا به اجي نياز دارم دارم افسردگي ميگيرم 🥺
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ببخشيد من واقعا به اجي نياز دارم دارم افسردگي ميگيرم 🥺
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلام عاجی میشم نگار ۱۲ تهران❤️☁️
خب عاجی میشم . باربارا هستم ۱۲ ساله از تهران . همه رنگ ها رو دوست دارم 💞 میگن بچه مثبتم . اخلاقم : شیطون « چون توپ بیاد دستم یه نفر هم باشه باهام بازی کنه اینقدر بهش گل می زنم که نپرس » بی اندازه مهربون عاشق چیزی های جنگی .
اوكي قربونت برم
مح آجیت میشم 😽
بچه معروف بلاگم 😐 (زر مزنم 😐)
دخترم 😐 (این چیه میگم آخه پسر باشم و آجی شم ؟ :/)
اسمم شیلا ست 😐❤
۱۳ سالمه 😐❤
همونطور ک فهمیدی زیاد زر میزنمو خیلی شوخ طبعم 😐💔
آرمی/آواکادو/بلینک/کیپاپر/میراکولر/آندرتیلی/کلا همه زمین و زمان طرفدارشم 😐💔
و باید بگم هم استانی هستیم 😐💔
و همیشه از 😐 استفاده میکنم 😐💔
دیگ چیزی ب مخم نمکشه آجو 😐❤
سلام من درست معتی آحی رو نمیدونم اما یه سوال آحی همون دویت درسته؟
خوب من اسمم آیسا 11سالمه و خوب اما من تو ایران نیستم البته تو ایران بدنیا اومدم ها اما الان بیرون ار ایدان زندگی میکنم
طرفدار هری پاتر و bts هستم
اجی میشم
البته عزیزم من تو سوئد زندگی میکنم وقتی ۹سالم بود رفتیم به خواطر شغلم مادرم
من دخترم
اوا چرا بدبختاته افتخوار کن که توی افغانستانی. من عاشق اونجام عالیه
نمیدونستم تست رو پیدا کنم
من عاجی ت میشم بیوگرافی م تو پروفایل هست