5 سال پیش 6 اسلاید 31 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (28)
  • سلام عاجی میشم نگار ۱۲ تهران❤️☁️

  • خب عاجی میشم . باربارا هستم ۱۲ ساله از تهران . همه رنگ ها رو دوست دارم 💞 میگن بچه مثبتم . اخلاقم : شیطون « چون توپ بیاد دستم یه نفر هم باشه باهام بازی کنه اینقدر بهش گل می زنم که نپرس » بی اندازه مهربون عاشق چیزی های جنگی .

  • مح آجیت میشم 😽
    بچه معروف بلاگم 😐 (زر مزنم 😐)
    دخترم 😐 (این چیه میگم آخه پسر باشم و آجی شم ؟ :/)
    اسمم شیلا ست 😐❤
    ۱۳ سالمه 😐❤
    همونطور ک فهمیدی زیاد زر میزنمو خیلی شوخ طبعم 😐💔
    آرمی/آواکادو/بلینک/کیپاپر/میراکولر/آندرتیلی/کلا همه زمین و زمان طرفدارشم 😐💔
    و باید بگم هم استانی هستیم 😐💔
    و همیشه از 😐 استفاده میکنم 😐💔
    دیگ چیزی ب مخم نمکشه آجو 😐❤

  • سلام من درست معتی آحی رو نمیدونم اما یه سوال آحی همون دویت درسته؟
    خوب من اسمم آیسا 11سالمه و خوب اما من تو ایران نیستم البته تو ایران بدنیا اومدم ها اما الان بیرون ار ایدان زندگی میکنم
    طرفدار هری پاتر و bts هستم
    اجی میشم

    • البته عزیزم من تو سوئد زندگی میکنم وقتی ۹سالم بود رفتیم به خواطر شغلم مادرم

    • من دخترم
      اوا چرا بدبختاته افتخوار کن که توی افغانستانی. من عاشق اونجام عالیه

    • نمیدونستم تست رو پیدا کنم

  • من عاجی ت میشم بیوگرافی م تو پروفایل هست

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.