سلام سلام ✨ 🍓 چطورین؟ اینم پارت دو ب درخواست شما 🙂💗 کپی ممنوع فالو ممنون
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام سلام ✨ 🍓 چطورین؟ اینم پارت دو ب درخواست شما 🙂💗 کپی ممنوع فالو ممنون
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عاخه چرا منو توی سخت ترین دو راهی زندگیم میذارییییییییی؟😭😭😭😭😭😭😭
اول اینکه : نصفشونو نمیشناختم😐ولی سرسون جر خوردم😂😂😂😂
دوم اینکه : تهیونگ زیر تختمه😐
سوم و چالش : انا ارمی😎یونو؟😐
عه چرا؟
خیلی معروف که
😂😂😂
جانی دپ یا ایان سامرهالدر
الان سانسور یقه ی اسلاید آخر چی میگه خواهر 😂😂
گفتم سانسور کنم تستچی یهو قبول نکنه
آخه ری اکشن رو قبول نکرد ک.! 😔
اینام با این سخت گیریا 😑😑
طرفدار اکسو❤❤💞 💞💞
آهنگای بی تی اسم گوش میدم
👑🌹
معلومه کهههه هیشکدوم من بی تی اس و اکسو رو نمیشناسم اصلا کیپاپ رو نمیشناسم فقط من وقتی بی تی اس رو دیدم یکی بود اها اسمش ار ام بود اون خوشگل بود بقیه خیلی زشت بودن مخصوصا یکی بود اسمششش اگه یادم بیاد .....اها پیدا کردم اسمش کوک بود اون خیلی زشت بود
(میدونم الان میخواهید منو بکشید و از یه طرف هم دارید مسخرم میکنید ولی خواستم دعوا را بندازم شما دعوا کنید با من من حرفی نمیزنم)😁😁
جونم گیر آوردی 😂
عکس پروتو 😂
ارع تو راست میگی😐
لیسا رو برم من😍😍😍😍😍😍😍
خیلی خوشگله ها مخصوصا چتری هاش 🥺
اوخی ❤️
ج چ : 1
ج چ ۲ : هچکدوم
مرسی ک تستو انجام دادی تنکس 🍓❤️🤘🏻