5 سال پیش 7 اسلاید 969 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (40)
  • واقعا سخته ولی بایسم تهیونگ💞💞

  • من از سفید برفی اونا بدم میاد ولی مال ما🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐💞💞💞💞💞💞

  • انقدر سخته که حد نداره
    ولی کوک چون دقیقا 10 شهریور به دنیا اومده و من 11 شهریور:)

  • ج چ: تهیونگ 🧋🌸

  • من اگه میتونستم یکی و ظاهر کنم هیج کدومرو ظاهر نمیکردم چون همشون رو باهم میخوام ظاهر کنم اصلا هم نمیتونم یکی روبگم 😭😭😭 خب من هر چی فکر میکنم نمیتونم یکیشون رو انتخاب کنم اخه دلم میخواد همرو ظاهر کنم 😭😭😭

  • با اینکه بایسم شوگاست ولی هوپی❤🙂اخلاق هوپی رو خیلی دوس دارم عین خودمه از همه لحاظ❤🙂😂😎

  • وای دقیقاً منم تو جیمین و کوکی موندم برا بایسم ولی آخر بایسم کوکی شد و فنم جیمینی
    ج چ: وای خیلی سخت بود سوالت چطوری یه نفرشون رو انتخاب کنمممممم ولی واقعا کوکی رو ظاهر می کردم تا بهم نقاشی یاد بده و رقص قانون های آیدول بودن و... یا شایدم مونی چون انگلیسیش فوله

    • یاد آهنگه افتادم
      میون ای همه خوشکل کلو انتخاب کنم؟ میون این همه خوشکل کیو انتخاب کنم؟ 😂💔

  • نامجون و احضار میکردم بابت اینکه این گروه و ساخته تشکر میکردم و بهش میگفتم به بقیه بگه که چقدر دوسشون دارم و از طرف هیترایی که بهش گفتم زشت و... معذرت خواهی میکردم من کل گروه و دوس دارم اخه اینجوری احساس میکنم یه ارمیه واقعی هستم نه فقط بخاطر این واقعا همرو دوست دارم از ته قلبم🤗❤💘
    عالی بود عاجو ببخشید زیاد نوشتم 😂انگار خالی شدم😐

    • 😂
      اما واقعا چطور دلشون میاد هیت بدن 😐
      تمام انسان ها خوشکلن اما تو سلیقه بعضی افراد نیستن

  • ج.چ نامجون

  • عالی بید
    ج چ ته ته😻😻😻

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.