چرا تستچی رو انتخاب کردی? قراره فواید تستچی رو ببنیم
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
چرا تستچی رو انتخاب کردی? قراره فواید تستچی رو ببنیم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالییییییی بود
چرا تستچی؟چون وقتی واردش میشم حالم 180درجه بهتر میشه🎀
پستت لایک شد👍
من جدیدا کاربر تستچی شدم
اما واسه ساختن بیوم دسته بیوگرافی کاربر رو پیدا نکردم چیکار کنم؟ ممنون میشم جواب بدین ✨
(ببخشید🙏)
چون میتونی عضو انجمن های تستچی بشی(کاربرها میسازن)
💓💓
عزیزم محتوای خوبی نداشت
عزیزم خوب بود ولی این تست های ۴ اسلایدی که قبلا ۱۰۰ بار مثلشون ساخته شده محتوای زیادی ندارن
ایشالا محتواهای خوب و عالی ای در اینده پیدا میکنی🫶
سلام عشقمم،خب تازه واردم و زیاد محتوایی ندارم ولی مرسی بابت اینکه گفتی
عزیزمییی
قصد نداشتم ناراحت بشی فقط بهت گفتم که هیت نگیری😭😭🫶🫶
عالی بود امیدوارم موفق باشی🌸
مرسیی
فرصت🤓😝