بفرمایید😐🙂😂(:چندوقته گیر دادم ب (: این😐(:
خب....خرشنانس ترین دستح🙂(:در کره هستند(:جایی ک ما نیستیم(:ی عالمه وسایل از بی تی اس دارن(:ک ما نداریم(:آلبوم و لایت استیک دارن(:ک ما نداریم(:حداقل ی بار کنسرت یا فن ساین رفتن یا خواهند رفت(:ک ما نرفتیم(:خلاصه خوش باحالشون😂خرشانسای...الله و اکبر😂
خب دستهی دوم اونایی ک فقط بایسشونو حساب میکنن😐😐:/ و ب بقیهی اعضا هیت میدن😐😐:/ک درواقع آرمی های فیک هستن:/خودم بشدت از این دسته متنفرم:/
خب دستهی سوم اونایی ک کلا افسردهی بایسشونن و اینکه چرا نمیتونن بی تی اسو ببینن و همش گریه زاری میکنن ک اگح بی تی اس دیسبند بشه چی کار کنم🙂(:خب من الان ب این دسته میگم ک بیاین تا وقتی ک هستن لذت ببریم و ی کاری نکنیم ک حسرتشو بخوریم ک چرا ما ازش خوب استفاده نکردیم(:
دستهی چهارم اونایی ک کلا تو تصورات خودشون غرقن و همش درحال خیال پردازی تو کنسرت و فن ساین و اینان و با همین ک بی تی اسو دارن خوشحالن و با ی پیکسل ذوق میکنن😂(:و کلا امیدوارن ب اینکه بعدا ببیننشون و الان با فکرا و عکساشون ب آسونی میگذرونن🍭💕(بنده جزو این دستهم🙂)و البته کلا همش میخندن و شادن😂😂
و خب دسته ی پنجم همش دنبال یادگیرین و رو صداشون با کاور کردن آهنگای بی تی اس و بقیهی کیپاپ تمرین میکنن و رو دنسشونم کار میکنن و برای انگیزه و البته خوشگذرونی بیشتر واسهی خودشون با دوستاشون گروه کیپاپ میسازن و فرض میکنن ک آیدلن🏳️🌈🍭(شاید فکر کنید مسخرهس ولی واقعا تو انگیزه دادن بهتون کمک میکنه و باعث میشه بیشتر و بهتر تمرین کنین🥺✨اگرم دوستاتون پایه نبودن تو ذهنتون بسازیدش و تصوش کنید🌈🌼)و خلاصه خیلی پشتکار دارن🙂🥑(من جزو این هم هستم(:🍓)
خب...امیدوارم خوشتون اومدح باشه(:دوستون دارم لاوا🍇💕 فالو🥺لایک🥺کامنت🥺بخاطر من نمیکنی بخاطر کیوتی ک تو عکس میبینی لایک کن(:🏳️🌈🧚♀️^^
من فکر کنم همشون بودم😂
ولی بیشتر به دسته ۴ نزدیک
دسته ی۴
دسته 4و 5واييىىى چه خوب بود
عالی بود 👌💜
دنبال شدی عزیزم لطفاً دنبالم کن 💖 ممنون
عرر همتون چهارم(((:😂من ک از طراحی لایت استیک گرفته تا رنگ فندومم نشستم فکر کردم😐😂👌
یه خبر خوب برای ارمی ها بی تی اس قرار داد را تمدید کرد تا سال
بیا بازم
۲۰۳۷😃😎
صلم تهمین 😐🍜
من 4 و 5 اُمی🙂✋🏻
عر چق منی(:🍭
بلی بلی 😐🍳
بنده جزو دسته ی ۴ و ۵ هستم😂💞
ممنون تستت عالی بود😘
من ببشتر دسته پنجم بودم
ولی یکم به دسته چهارم هم نزدیک بودم😂
من جز دسته ی چهارم هستم 😂❤
عالی💜💎