خوانندگان عزیز، اجتماعی بودن، فقط این نیست که توی مهمانیها وسط مجلس باشی یا بلندتر از همه بخندی. در واقع، این یک توانایی ظریفه برای برقراری ارتباط، درک سیگنالهای احساسی دیگران و البته، توانایی “خود بودن” در جمع. بعضیها مثل وایفای پرسرعت، به هر کسی که میرسند سریع وصل میشوند؛ بعضیها هم مثل اینترنت دیالآپ قدیمی، زمان میبرند تا وصل شوند ولی وقتی وصل شدند، ارتباطشان قطعنشدنی است! اجتماعی بودن یعنی پیدا کردن تعادل بین «دنیای درونی خودت» و «هیاهوی دنیای بیرونی» هست!
با تشکر از مینی عزیز که تو ساخت پست کمکم کرد
«تأملگرای منتخب (میانگرای محتاط)»
شخصیت اجتماعی شما در حد فاصل میان تمایل به جمع و نیاز به خلوت قرار دارد. شما مهارتهای ارتباطی لازم را دارید، اما ترجیح میدهید تنها در محیطهای آشنا و در کنار افرادی که به آنها اعتماد دارید، این مهارتها را بروز دهید.
_________
خیلی خوب بودد ایتن شاهکار بود اصلا🗣🛐
موافقم، تا حد خیلی زیادی اینجوریم خصوصا دنیای واقعی-
ارتباطگر تطبیقپذیر و فعال
شما از تعادل بسیار خوبی در مهارتهای اجتماعی برخوردارید. به راحتی میتوانید با طیفهای مختلف مردم ارتباط برقرار کنید و در عین حال، به حریم شخصی دیگران و خودتان احترام میگذارید. شما هم در گوش دادن و هم در بیان نظرات خود توانمند هستید و معمولا در گروهها به عنوان فردی خوشمشرب و معتدل شناخته میشوید. توانایی شما در سازگاری با محیطهای مختلف (از یک جمع دوستانه تا یک محیط رسمی)، بزرگترین سرمایهی اجتماعی شماست.
پست جالبی بود از این جور پست ها بیشتر درست کن❤❤
«ارتباطگر تطبیقپذیر و فعال»
شما از تعادل بسیار خوبی در مهارتهای اجتماعی برخوردارید. به راحتی میتوانید با طیفهای مختلف مردم ارتباط برقرار کنید و در عین حال، به حریم شخصی دیگران و خودتان احترام میگذارید. شما هم در گوش دادن و هم در بیان نظرات خود توانمند هستید و معمولا در گروهها به عنوان فردی خوشمشرب و معتدل شناخته میشوید. توانایی شما در سازگاری با محیطهای مختلف (از یک جمع دوستانه تا یک محیط رسمی)، بزرگترین سرمایهی اجتماعی شماست.
مجموع امتیاز شما30 امتیاز
---------------
خسته نباشی🎀💖
شما از تعادل بسیار خوبی در مهارتهای اجتماعی برخوردارید. به راحتی میتوانید با طیفهای مختلف مردم ارتباط برقرار کنید و در عین حال، به حریم شخصی دیگران و خودتان احترام میگذارید. شما هم در گوش دادن و هم در بیان نظرات خود توانمند هستید و معمولا در گروهها به عنوان فردی خوشمشرب و معتدل شناخته میشوید.
درسته✅جالب بود خسته نباشی🙏🏻💘
ارتباطگر تطبیقپذیر و فعال»
شما از تعادل بسیار خوبی در مهارتهای اجتماعی برخوردارید. به راحتی میتوانید با طیفهای مختلف مردم ارتباط برقرار کنید و در عین حال، به حریم شخصی دیگران و خودتان احترام میگذارید. شما هم در گوش دادن و هم در بیان نظرات خود توانمند هستید و معمولا در گروهها به عنوان فردی خوشمشرب و معتدل شناخته میشوید. توانایی شما در سازگاری با محیطهای مختلف (از یک جمع دوستانه تا یک محیط رسمی)، بزرگترین سرمایهی اجتماعی شماست.
مجموع امتیاز شما29 امتیاز
----
پستات🛐🛐🛐🛐
عالی بود
شما از تعادل بسیار خوبی در مهارتهای اجتماعی برخوردارید. به راحتی میتوانید با طیفهای مختلف مردم ارتباط برقرار کنید و در عین حال، به حریم شخصی دیگران و خودتان احترام میگذارید.
جالبه، موافقم
«تأملگرای منتخب (میانگرای محتاط)»
____
عه من-