4 ماه پیش 12 اسلاید 376 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (19)
  • آرشیوگر حرفه‌ای! 🗄

    "واو! تو یه موزه‌دار شخصی هستی!"
    گالری و حافظه موبایلت احتمالا پر از گنجینه‌های تاریخی (و شاید اسرارآمیز!) هست. این همه ذخیره‌سازی نشون می‌ده که شاید یه ترس ناخودآگاه از فراموش کردن یا از دست دادن داری. وقتشه یه کم سبک‌تر سفر کنی!

    💡 کار درست الان: "پروژه آخر هفته پاکسازی" رو برنامه‌ریزی کن. موزیک موردعلاقه‌ات رو بذار و شروع کن به پاک کردن: اول از همه اون ۵۰ تا اسکرین‌شات تکراری و بی‌معنی. بعد سراغ عکس‌های تار و بی‌کیفیت برو. حس آزادی که بعدش می‌گیری باورنکردنیه!
    واووو

  • imageنیک یار
    آنلاین

    آرشیوگر حرفه‌ای! 🗄

    "واو! تو یه موزه‌دار شخصی هستی!"
    گالری و حافظه موبایلت احتمالا پر از گنجینه‌های تاریخی (و شاید اسرارآمیز!) هست. این همه ذخیره‌سازی نشون می‌ده که شاید یه ترس ناخودآگاه از فراموش کردن یا از دست دادن داری. وقتشه یه کم سبک‌تر سفر کنی!
    💡 کار درست الان: "پروژه آخر هفته پاکسازی" رو برنامه‌ریزی کن. موزیک موردعلاقه‌ات رو بذار و شروع کن به پاک کردن: اول از همه اون ۵۰ تا اسکرین‌شات تکراری و بی‌معنی. بعد سراغ عکس‌های تار و بی‌کیفیت برو. حس آزادی که بعدش می‌گیری باورنکردنیه!
    واو✨

  • آرشیوگر تمام‌عیار 🌪

    "هشدار! ذخیره‌سازی اورکلاود!"
    رک باشیم: رابطه تو با دکمه "ذخیره" یه رابطه جدی و بی‌قاعده است! این حجم از انباشتگی دیجیتال می‌تونه نشونه‌ای از استرس، کمال‌طلبی یا نیاز به کنترل همه چیز باشه. نگران نباش، راه بازگشت هست.
    ____________________
    ای بابا🥀

  • وااااای یه پست کاملا با محتوا و جالب 💞

  • پست خیلی جالبی بود✨❤❤❤و دارم کم کم گالری مو پاکسازی میکنم😁

  • پسته قشنگ و باحالی بود

  • رشیوگر مقتصد 📦

    "تو یه ذخیره‌ساز باوجدانی!"
    راستشو بخوای، گالری موبایلت یه ذره شلوغه! ولی هنوز کنترل دست خودته. تو از روی عادت یا یه ترس کوچیک (مبادا بعدا لازمش داشته باشم) چیزها رو نگه می‌داری. جای نگرانی نیست، خیلی‌ها مثل تو هستن.

    جالب بود!

  • آرشیوگر مقتصد 📦

    "تو یه ذخیره‌ساز باوجدانی!"
    راستشو بخوای، گالری موبایلت یه ذره شلوغه! ولی هنوز کنترل دست خودته. تو از روی عادت یا یه ترس کوچیک (مبادا بعدا لازمش داشته باشم) چیزها رو نگه می‌داری. جای نگرانی نیست، خیلی‌ها مثل تو هستن.

    💡 کار درست الان: "قانون یک دقیقه‌ای" رو امتحان کن: اگه فکر می‌کنی یه فایل یا عکس رو تا یه ماه دیگه نیاز نداری، با یه نفس عمیق پاکش کن. می‌بینی دنیا که تمام نمی‌شه!

    مجموع امتیاز شما34 امتیاز

    نتیجه ی خوبیه گلم؟

    • صد البته؛ ارشیوگر مقتصد یعنی کسی که آگاهانه فایل هاش رو نگه میداره، نه از سر اجبار وسواس گونه...هرچند جای بهتر شدن هنوز هم وجود داره ولی همین الانش هم عالی عمل میکنی😄✨

  • آرشیوگر حرفه‌ای! 🗄

    "واو! تو یه موزه‌دار شخصی هستی!"
    گالری و حافظه موبایلت احتمالا پر از گنجینه‌های تاریخی (و شاید اسرارآمیز!) هست. این همه ذخیره‌سازی نشون می‌ده که شاید یه ترس ناخودآگاه از فراموش کردن یا از دست دادن داری. وقتشه یه کم سبک‌تر سفر کنی!

    💡 کار درست الان: "پروژه آخر هفته پاکسازی" رو برنامه‌ریزی کن. موزیک موردعلاقه‌ات رو بذار و شروع کن به پاک کردن: اول از همه اون ۵۰ تا اسکرین‌شات تکراری و بی‌معنی. بعد سراغ عکس‌های تار و بی‌کیفیت برو. حس آزادی که بعدش می‌گیری باورنکردنیه!
    باحال بود

    • خوشحالم اینطور به نظر اومده، ممنون!😄✨

  • آرشیوگر حرفه‌ای! 🗄

    "واو! تو یه موزه‌دار شخصی هستی!"
    گالری و حافظه موبایلت احتمالا پر از گنجینه‌های تاریخی (و شاید اسرارآمیز!) هست. این همه ذخیره‌سازی نشون می‌ده که شاید یه ترس ناخودآگاه از فراموش کردن یا از دست دادن داری. وقتشه یه کم سبک‌تر سفر کنی!

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.