لایک نکنی ایرانی نیستی
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
لایک نکنی ایرانی نیستی
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
وای مامان بزرگ منم تو این روستا زندگی میکنه منم اونجا بدنیا اومدم ولی تو تهران زندگی میکنم خیلی روستای قشنگیه
یع سوال تو دختری یا پسر اخه من خارجی بلد نیستم که اسمتو بخونم
واقعیت بود😐
خیلی خندیدم 😂😂
ممنون✨
برا روستاتون آرزو موفقیت میکنم
و اینکه دوست میشویم🙂
و اینکه منممثل جغد شبا بیدارم کمک خواستی در خدمتم من شلیک نمیکنم دیدبانی میدم🙂🙂😐
ما توی شهر این کارا رو نمی کنیم حتی چراغ روشن کردن بابام توی یه شهرک به دنیا اومده ی گه اونجاهم مسه روستا همه یه تفنگ داشتن و تفنگشو یبار بهم داده ولی نزدیک کل خونه داغون شه
خدااااا
اگه راست گفته باشی باید اون زلزله که اومد رو یادت باشه خونه ما تو اون زلزله خراب شد
تااااااااااا خوش به حالت منم تفنگگگگ میخوامممممممم تیراندازی میخوامممممممم 😭😭
منم ببر روستا توووون 😭میخوام زااار بزنم منم میخواااام
چرا منو نبردیییییی
اخه چراااااااااا من دلم تفنگ و کشیک دادن میخواااااد چرااااا خداااا چرااااا
راستی نمیدونم دختر یا نه ولی دخترم بیا باهم دوووست شیممممم از تفنگو اینات بگو
چه حالی میده باحاله البته که باحاله
من دارممم از قبطه خوردن میمیرممممممممممممم اهههه
اه
اه 😭😭😭😭😭😭😭
مننممممممم
ببین کار هرکسی نیست تفنگ واقعی داشته باشه بابد شب بیداری بکشی و شجاع باشی که بتونی به ئه نفر شلیک کنی و تفنگ کلی مجوز میخواد
عالی بود ممنون
من همین الان دارم چای نبات میخورم چون سر و دلم درد میکنه😊😂