5 سال پیش 6 اسلاید 1,222 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (28)
  • نمد
    میگما داستانات خوبه ولی میش سانسور نداشته باشه
    بهتر میش
    میگما در مورد بی بلید داستان نداری
    و اینکه اون مسابقه درمورد هری پاتر رو ببینین زیرنویسه

  • عالی بود عزیزم😘😘😘❤❤با انرژی به داستان قشنگت ادامه بده😍😍🌠🌠💛💛
    چالش : نمد😐ولی فک کنم گفت که دنریس خواهر هری هست😅برم پارت بعدی بخونم متوجه بشم😁😁خدافظ💛💛

  • عالــی بود عاجی ^-^♡♡♡♡♡♡♡❤❤❤❤
    چالش : نمد 😐😂♡

  • عاجییییی چرا اینقد خوب مینویسی فدات شم🥺♥
    جای خصوصیات کردی😐
    اسم من مانیا س اگ دوس داشتی اسمتو بگو عاجو♡^_^

    • چون عاجی های قشنگی مثل تودارم😍😍😍😍😍
      اسمم صبا اس عاجی خوشملم😍😘

  • خیلییییی عالی بود🤩🤩🤩
    چرااااااااااا جای حساس کات کردیییی؟؟؟؟؟😑😑😑
    زوووووود پارت بعد رو بزااااااااار
    چالش : نمی دونم
    💙💙💙

    • مرسی لاو💖💖💖💖
      پارت بعد منتشر شده 😹😹😹😹😹😹😹😹

  • خیلی خوب بود👌🏻😊
    نمدونم 😂

  • عالی بود عزیزم💖😍

  • چالش : نمد😐
    چرا انقدر قشنگ بود؟😃 مثل همیشپارت بعد داستان من که ۴ روزه تو برسیه

    • 😹😹😹
      چون تو قشنگی😍😘😘
      وقتی اومد حتما میخونمش😘😉

  • یکی اینکه دنریس مالفور نیست
    یا با هم فامیل هستند

  • چرا جای حساس کات می کنییی! بهش چی گفت؟ نمی دونم و نمی تونم حدس بزنم! راستی عالی بود💚💚💚

    • که هیجان انگیر باشه😹😹😹
      پارت بعد اومد میفهمید چی گف😹😹😹😘😘😘
      مرسیی عزیزم😍😘

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.