5 سال پیش 7 اسلاید 132 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (42)
  • و متولد ۹ آذرم 🍁

  • ۱۲ سالته ؟ 😃 منم ۱۱ و نیم سالمه 😂

  • چقدر شبیهیم
    همه من رو مسخره میکنن که چقدر شبیه پسرایی😐😔😒
    ولی مهم نیس من همین جور زندگی کردنی رو دوست دارم

  • جــــــــــــــــــــــــــــر از هر استعداداش یه انگشت میباره 😂😂😂😂😂😂
    تو چقدر منی اصلا روز تومنم یکیه نکنه خواهریم روز ماه شال همه چیت مثل منع
    حالا چالش
    ?Ölüm مرگ
    ?Ne kadar acıtıyor چقدر دردناکه
    . Bilmek istiyorum . میخوام بدونم
    ? Hayattan daha mı acı vericiاز زندگی بیشتر دردناکه
    اینم ترجمه از رونیــــــــــا بــه اجی عزیزم فک میکنم درست باشه فک. نمیکنم مطمعنم چون من تز 1 سالگی ترکیه میبینم انصافی به اون از هر استعداداش یه انگشت میباره عالـــــــــ

  • امممم من یزره ترکی بلدم
    اخه خودمو از سریالای ترکی پر میکنم و وایسا الان میگم......مرگ چقدر درد داره اولشو نفهمیدم ولی از زندگی دردناکتره؟؟؟
    ناموصا خودمو با فیلمای ترکی و فیلمای منحرفی که اینجا بگم کامنتم نمیاد پر میکنم😗💔

    • بزار تست بره صفحه اصلی اعلام میکنم کی درست گفت کی نه 😐 🖤👌

  • درود بر رکسانای کبیر🙇🏻‍♀️
    فک کنم ما نیمه گمشده ای چیزی هستیم آخه این همه شباهت؟😂🤦🏻‍♀️

    • بیا بغلم ای نمیه ی گمشده 😂💜

    • ایموجی بغل کردن اینجا تو کیبوردم ندارم پس *بغل کردن*

    • منم می خواستم ایمونجی بغل کردن بزارم اما نبود . پس به گفته خودت .‌
      * فشردن تو در بغل خودم *🖤

  • جررر خیلی خوب بود😂🔪

  • روکی کپی منی 😂😂😂😂
    خیلی باحال بود😂
    خب چالش من زیاد انگلیسی بود نیستم ولی خب فک کنم این بشه 😁
    مرگ
    چقدر درد داره میخواهم بدانم .
    آیا این از زندگی دردناک تر است

    • 👍
      انگلیسی نبود آبجی ترکی بود 🚶💔 حالا صبر کن معرفی میکنم کی درست گفت کی نگفت آخه هنوز کسی تست رو انجام نداده 💜🖤💜

    • حالا بزار یه خاطره ای رو واست تعریف کنم 😁
      سر کلاس آنلاین بودیم میخواستم حاضری بزنم نوشتم سلام بهاره رئیسی بعد فرستادم بعد که خوندمش دیدم نوشته (کلام بروس مرسی)😐😐😐ابروم رفت جلو دوستام 😐

    • اره میدونم من کیبوردم هوشمنده همه چیز رو اشتباه مینویسخ 😐
      مگه دیوونم نفهمم که انگلیسی نیس 😅

    • جررررر😂😂😂👏 من که اصلا کلاس آنلاین نمیرم😂😂✌️ آره کیبورد خیلی عنه

  • ناموصا کپی منی منم قد یخچال خونه منحرف که هر شب با یکی حاملم💔و امممم اهان صدامم کلفت باید تلافی کنم کلا نسخه ی دیگه ی منی و کلی فوش بار هر کی میبینم میکنم😗💔

    • آره از اسم روی پیج‌ معلومه 😂✌️😂😂😂😂 حالا چرا ؟؟ 😂😂🚶

    • اممممم پیجم بسته شد💔💔💔💔و نمیدونم ناموصا اصلا نمیدونم
      اها فهمیدم چرا پیجم بسته شده بود بخاطر اسمم😗💔و اممممم اهان باید رمزی بزارمش😂🔪

    • آره بزار : l,m b ,ch 😐🤝💔😂یا یه چی دیگه ✌️😂

    • اقا اینو زدم😐ولی بهتر از هیچیه

    • الان تو کدومی ؟؟؟؟؟👌😐

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.