این تست به شما کمک میکنه کشف کنید شخصیت درونگرایی دارید یا برونگرا
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این تست به شما کمک میکنه کشف کنید شخصیت درونگرایی دارید یا برونگرا
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
منم درونگرام تقریبا ولی نوشته برونگرام
جالب بود
اما بهم گفت برونگرا در حالی که من درونگرا هستم
شما ادم برونگرایی هستید
ترجیح میدهید کار هایی که میشود با جمع انجام داد را تنهایی انجام دهید
مجموع امتیاز شما140 امتیاز
ــــــــــــــــــ
اکی ولی برعکس نوشتی
اخ ببخشید🙃
خیلی خوب بود 🌟
ولی به نظرم بعضی چیزا مثل خوشبینی یا پرانرژی بودن به درونگرا یا برونگرا بودن ربط نداره.. میدونی.. بیشتر به نظرم به بروز احساسات و افکار واقعی انسان ربط داره..
در هر حال فقط نظرمه نمیدونم چقدر درست یا اشتباهه
به من گفت برونگرا ولی من درونگرام