2 سال پیش 6 اسلاید 123 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (17)
  • اگه ۵ تا رو درست جواب دادی شرمندتم تو خیلی درون گرایی و باید حتما به یه مشاور مراجعه کنی
    لایک یادت نره

    تعداد پاسخ صحیح5
    تعداد پاسخ غلط1
    ــــــــ
    ولی من عاشق این که الان هستمم

    • خیلی خوبه درونگرایی خودش یه شخصیته

  • درمان؟مشاور؟ افتخار می‌کنم که یه درونگرام😎😏 ، درونگرایی یه تیپ شخصیتیه بیماری روانی یا مشکل نیست

  • ببخشید ادمین جان ولی درونگرایی بیماری یا چنین چیزی نیست که بخوای درمانش کنی
    درونگرایی بخشی از شخصیته

  • درونگرا بودن چه ربطی به مشاور داره ای کیو

    • میدونم عزیز منظورم از مشاوره اینه که برو درونگرا دارای غم و غصه زیاد یه مشاور کمک میکنه فرد بخشی از درونش رو سبک کنه

  • درونگرا بودن مشکل نیست

  • اگه ۵ تا رو درست جواب دادی شرمندتم تو خیلی درون گرایی و باید حتما به یه مشاور مراجعه کنی
    لایک یادت نره
    .
    .
    وات د؟ من یه روووزی exxx بودم و خیلی دوست داشتم درونگرا باشم
    چرا مشاور؟
    خب ناراحتیامو به بقیه بگم مسخره ام میکنن چرا باید بگم تا ناراحتیم بیشتر شه؟
    البته مثل شماها inxp نیستم
    یه مدل درونگرا از گروه آبی ام

    • میدونم عزیزم ولی فرد درونگرا دارای غم و غصه زیاد یه مشاور کمک میکنه فرد بخشی از درونش رو سبک کنه

    • آخه چرا مشاور؟ مگه رو...ا.....نی ام که برم پیش مشاور؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.