2 سال پیش 13 اسلاید 464 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (36)
  • سید چه خبر؟
    (خوشال شو همش دارم بهت کامنت میدم هه هه🦖💔)

    • سلامتی شما چه خبر
      خوشالم میکنی با کامنتات✨️

    • هاهاهاعهعهعه عررر🗿💔
      هیچی هوا گرمه منم مثل بدبختا نشستم رو تخت:/و هیچ ایده ندارم که باید چیکار کنم:/
      دارم دوجاکت گوش میدم:/

    • کدوم آهنگ دوجا کت رو خیلی دوست داری؟
      من خودم need to know و you right

    • من همشونو دوست دارم خیلی قشنگن
      ولی نه معنی هاشون🌚💔

    • معنی هاشون که اصن🤌💀💔

  • بابا سید یه تست بساز حوصلم سر رفته:/
    تستای این کاربرای قشنگمون که نیم صدم درصد نظر جلب نمیکنه یه کامنت بزارم مثل روح رد میشم🐸💔

    • وای به خدا ایده خوب هیچی نیست مثل قدیمیا وگرنه خوب خوب میساختم

    • امروزه همه تستا یمشت تست برا ویژه شدن با متنای دراز کتابی یا بی محتوا و قدیمی و چرتو پرت-_-همین دو دسته بیشتر نیستن اه🗿

    • حق
      ولی خب چیکار کنم دیگه من حتی خودم نمیخوام فعالیت تو تستچی داشته باشم از دست ایده نداشتن و ناظر های آشغالی

    • نه یوقت از تستچی تری میام تو خوابت کتکت میزنم🌚📿
      ولی خب اره واقعا تستچی داره به کجا میره🥲

  • بین همشون فقط مال سولو رو یادم بود☺️🚬

    • حتی هویج هم شعور داره👍
      بلا نسبت🤡🤡
      ولی مرسی که کامنت گذاشتی

    • من بچه ی خوبیم🤓🥕
      خواهش میشود☺️💐

  • میشه یه انیمه بهم معرفی کنی ؟
    شخصیت اصلیش ترجیحا دختر باشه و ماجراجویی تقریبا🥲🌸
    پیشنهادی خودت رو هم بگو>>

    • ببین تا دلت بخواد هست اینجور انیمه
      پیشنهادی منم قطعا همونیه که رو عکس پروفته ولی...
      برتری تخم مرغ شگفت انگیز، بابا های رفیق، نامیرا و بدشگون، ساخته شده در پرتگاه، دیگری، فریرن

    • خاطرات داروسازززز

  • یه قرعه کشی ۱۰۰۰۰ امتیازی داریم😉
    هر شانس فقط ۲۰۰ امتیاز 🥳😉😀
    پس بدووو شرکت کن تا از قرعه عقب نمونی😍👌🏻
    به نظرسنجیم(قرعه کشی)سر بزنید🌱✨

  • من با آهنگ پایانی سوزومه گریه کردم
    خیلی وایب خوبی داره

  • هیچکدوم ، هیچکدوم، هیچکدوم ، هیچکدوم ، هیچکدوم ، هیچکدوم ، هنر شمشیرزنی آنلاین ، و ادامش هم هیچ کدوم🙂😅
    هیچ کدومشو ندیدم خبببب😅😅

  • اشتاینز گیت،کونوسوبا،آتدد آنلاک،آنجل بیتز،دارلینگ در فرانکس،جاسوسxخانواده،سورد آرت آنلاین،وان پیس،ندیدم ،اونجلیون،فریرن،نمایش مرگ،مونوگاتاری

    • ولی اون باکه‌مونوگاتاری خیلی قشنگ بود

    • کونوسوبا رو احساس میکنم چون انیمش رو بیشتر دوست داری برا همین اونو گفتی😂
      ولی خب بعد از دیدن انتخاب سورد آرت آنلاین و دارلینگ و نمایش مرگ نظرم عوض شد
      میدونم عاشق death parade ای ولی فکر کنم دکتر استون رو بیشتر دوست داری

    • نسبت به سورد آرت آنلاین فوبیا دارم ولی اوپنینگش قشنگ بود😂 نمایش مرگ و دکتر استون برام در یه حدن ولی اوپنینگ نمایش مرگ قشنگ تر بود خدایی.دارلینگ در فرانکسم عاشق اوپنینگشم. ولی خدایی اوپنینگ کونوسوبا قشنگ تره😅

    • اوکی ولی خدایی اوپنینگ فوران دختران جادویی هم خوب بود😂

    • من زیاد خوشم نیومد

  • اوپنینگsaga of tanya the evil, اوپنینگ konosuba, اوپنینگ black butler, اوپنینگ angel beats, اوپنینگ darling in the franxx, اوپنینگ spy x family, اوپنینگ گاد solo leveling, اوپنینگ one piece, اوپنینگ jojo, اوپنینگ elfen lied, اوپنینگ frieren, اوپنینگ Dr. stone,ندیدم

    تستتم عالی بود☆

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.