این جیزا خیلی کاربردیه🗿🕸🕷 چنگنه من خوبم. ای قرفون خودم برم
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این جیزا خیلی کاربردیه🗿🕸🕷 چنگنه من خوبم. ای قرفون خودم برم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
جچ : لاهماجون :)
لاهماجون یه نوع پیتزایی هست که خیلی خوشمزسس:)
و این یه پیتزای غذای ترکیه ، استانبول و خیلی خوشمزسسسسسسسس:)))))
و اینکه بگم من ترکیه به دنیا اومدم و ترکیه هم زندگی میکنم و درواقع ۶ سالی ایران بودیم ولی به دلایلی دوباره برگشتیم ترکیهههههه:)
اهوم الان ترکی حرف بزن 🗿 منم اومدم ترکیه برای سفر خیلی قشنگه❤🦖
بلی بلی
Şevkatli ، شوکالتی به معنی مهربان:)
صحیح 🗿📿افرین
شلهههه
صحیح مال کجاست؟ 🗿
مشهد
کاش بیشتر میذاشتی:))
ج چ:قلیه ماهی،قلیه میگو،بل بل پیازی
باشه حتما اگه حمایت شه بیشتر میزارم🗿
شله
صحیح🗿📿
همون کلم پلو
اوو هم شهری🗿
جوجه کباب🙂
اهوم🗿📿
پکره(چابهار)
غذاست؟ 🗿📿
اره🗿🎀
پکوره احیانن نیست؟ 🗿
عه راست میگی🗿🎀
عالی
تیشکر🗿📿
خیواهش
اش دوغ(تبریز)
کوفته(تبریز)
صحیح🗿📿
بل بل
صب کن
پس برا این بود که همش صداممممم میزددددددددددددددد
ای جان🗿🕸🕷