قبلی حمایت شد اگر بیشتر از ده تا لایک یا کامنت بخوره پارت سه
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
قبلی حمایت شد اگر بیشتر از ده تا لایک یا کامنت بخوره پارت سه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من یک اوتاکو هستم چون خیلی خیلی دوست داشتم با من چت میکنی یا خواهرت یونس صدا بفرست ببینم
😐😐😐😐😐😐😐
من اوتاکو هستم چون تو هم حضور داشتی خوش حال شدم یادمون بودی عزیز دلم ممنونم که انقدر مهربونی مانگاکا
ودف این چیه دیگه همش قربون صدقه ش میرم
وات؟؟
ج چ::من اوتاکو هستم چون پیج قبلیم فلاپه این جا فعالیت هارو چک کنید تا به حال خود رها کن و بگو چطور با دوستم باهام قهر کرده اونم یه ماه بیشتره طلیسچی که تو دلمون هست.
الان چه ربطی داشت که من چرا اوتاکوعم؟🤡
😂😂
ج چ من یه اتاکو هستم چون در این زمینه به صورت یک واحد آپارتمان در مشهد به دنیا آمد
خخخ
این کامنت جهت حمایت از شماست :))))
من اوتاکو هستم چون من در این حد به خاطر تعطیلات پیش اومده نشد بدیم و به سمت آن را برداشت تا نگاهی به آن بیندازد
😂😂
من یک اوتاکو هستم چون با دوستام زیاد انیمه میبینم انیمه اتک آن تایتان یا همون حمله تایتان ها هم خیلی قشنگه🥰😇
این واقعا چالشته؟