خب..... این تست میگه که الان خوشحالی یا ناراحتی یا عصبانی ای یا..... خب برو که رفتیم
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب..... این تست میگه که الان خوشحالی یا ناراحتی یا عصبانی ای یا..... خب برو که رفتیم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من یه پاندا ی اخمو و ناراحتمممم😆
خیلی پاندا دوس دارمممم😂
تو یه پاندای اخمو و ناراحتی😅🐼
ولیییی میتونی تغییرش بدی
با حمایت و لایک کردن من🤩
متوسط هستی(۵۰ ۵۰)👍
یعنی نه خوشحال نه نارحت
لایکم یادت نره♥️
حوصله شیمی خوندن ندارم فردا امتحان شیمی ترم دارم🌝
تو یه پاندای اخمو و ناراحتی😅🐼
____
اشتباه شده من یک پنگوئنم
پاندا ف*ح*ش نیست؟ 😅😂
نه 😂 گوگولیه🩷
پلیزفالومکنین بک میدم •-•💜🍇
پلیزفالومکنین بک میدم •-•💛🍋
پلیزفالومکنین بک میدم •-•💚🌱
از تست آخرم حمایت کنید 🙂🦋
تو یه پاندای اخمو و ناراحتی😅🐼
نه من یه پاندای شادم👍
این چیزا ربطی به حال خوب نداره این جسم سرحال میخواد مثلا من الان روز خوبی داشتم حالم خوبه ولی خستم حال این کارا رو ندارم
تو یه پاندای اخمو و ناراحتی😅🐼
ولیییی میتونی تغییرش بدی با حمایت و لایک کردن من🤩
نو سیریسلی؟😐😂از چه روشی استفاده کردی😂معلومه که من یه پاندای ناراحتم🥲هرکس سمتم میاد داد میزنم😔🌚
بعله پاندای اخمو😂