فالو=فالو
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
فالو=فالو
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
هی 😐😐
خدایا اینا رو شفا نده بخندیدم🤣🤣
تو هم چقدر حوصله داری که نشستی ازشون پست ساختی
عزیزم حرص نخور اینا فرهنگ لغت هاشون منفی صفر هست که دختر کفشدوزکی رو دخترک کفشدوزکی می خونن
اینا دختر کفشدوزکی واگعی خودشونو جا زدن😂
چندبار گفتم از موتوری جنس نگیرید
سمممم
_من دوست دختر گربه سیاهم
مسخره هاا
وایی اینا چرا اینجوری میکنن
واقعا
تنها دلیلی که امروز خندیدم🥲😂
اخههه حدایا چرا اینا بزرگ نمیشن
دقیقا
ادعای مرینت واقعی رو میکنن بعد هنوز بلد نیستن بنویسن دختر کفشدوزکی علاوه بر اون اسمش لیدی باگه🫣🤐
بله دقیقا ولی من عادت دارم بگم دختر کفشدوزکی ولی از الان به بعد لیدی باگ میگم
آره کلا این دوبلور های فارسی باعث شدن ملت اشتباه بگن ولی به نظرم بهتره زیر نویس ببنن.
حق میگویی
من یه دوست میراکلور دارم به لیدی باگ میگه دختر کفشدوزکی بعد منم عادت دارم میگم لیدی باگ بعد یه بار بهش گفتم لیدی باگ اونم گفت ها چی میگی
واییییی این چی بود من خوندم🤣😐😐
منم یه دوست میراکولر دارم میگه دختر کفشدوزکی منم اینطوری میگم بفهمه
نمی دونن ک کیک هستن😂
تو کامنت دومت نتونستم جواب بدم حالا راجب دوبله میگم
من یه قسمت از فصل ۵رو دانلود کردم مونالک به خودش میگه پادشاه😂😂😂😂😂😂😂😂