...........😁
بهمن ماهی که باشی، میشی یه آدم خاص ! میشی کسی که حسش نابه عشقش نابه بهمن ماهی که باشی میشی یه آدم ناب ! میشی کسی که بودنش یه هدیس برای بقیه بهمن ماهی که باشی میشی تو! تویی که پر از احساسی بهمن ماهی که باشی میشی یه دوست یه همسفر یه عاشق یه عاشق واقعی یه همسفر واقعی یه دوست واقعی
میدونید بهمنی یعنی چی؟ بهمنی یعنی ب: بی همتا و بخشنده ه: همراه و همزبون م: مهربون و متین ن: نجیب و ناز ی: یه دونسسس
یه بهمن ماهی نه بحث میکنه نه توضیح میخواد نه توضیح میده نه دنبال دلیل میگرده.. فقط میبینه و سکوت میکنه
من متولد بهمن هستم بیشتر عادت به عادت نکردن دارم اگر از خطایت گذشتم، دلیل گذشت بعدی ام نیست خودم هم نمیدونم چرا گاهی به بعضی ها بیشتر از خودشون بهشون بها میدم
اگه به یه بهمن ماهی دروغ بگی، میفهمه ولی به روت نمیاره،یه خنده ای میکنه و میگذره بار دوم هم اگه دروغ بگی همین کار رو میکنه اما اگه به این کار ادامه بدی به یه جایی میرسه که دیگه نمیخنده، زل میزنه تو چشات: در اون لحظه باید دکمه خدافظی رو فشار بدی، چون آدم دروغ گو جایی تو دل بهمن ماهی جماعت نداره..39 متن درباره بهمن ماهی یعنی
بهمن ماهی که باشی بی آنکه بخواهی تمام حرکاتت خاص میشود ! نگاهت عاشقی و دوست داشتنت سکوت و کلامت احساس و مهربانی ات صبوری و تحملت حتی، غرور و لجبازی هایت هم جذابیتی خاص دارد !
من بهمنی نیستم من آبانیم 😅😅
اقا تو چقدر از کلمه عشق استفاده کردی(بیخیال)
منم بهمن به دنیا پا گذاشتم.........ولیییییییییییییییییییییییییییییییی هرگز واس اینکه بهمن ماهی ام شخصیت انتخاب نکرده بودم.....ایول بابا....تستت محشر بود
یا میگی کراشت کیه یا دیگه ....هیچ تهدیدی ندارم بکنم
بگو لطفااا😖😐😫
آقا به شما چه ربطی داره
عاقا یه تستی بساز حوصلم جر خورد هیچکس تست نمیسازه :/
واااااااای خیلی خیلی ممنون من خیلی وقته منتظر این تست بودمممم🥰🥰🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩😚☺
با پنجیمه کاملا موافقمم ...😃😄 با بهمنیا کلا خیلی خاصیم😎😎🤠
ای خداااااا آخرین کامنت اینهههههه
اوووففففف وقتی فکرت درگیر یه انیمه عاشقانه همین میشه😐🔫😂
هاهاااهاهاهاها......منم
داداش میشی؟
من
محمد
۹
تهران هستم
اره
من
حسین
اهواز
۱۴
خوبه از من زیاد بزرگ نیستی
داداش حسین 🤔
متولد چه ماهی هستی؟
فروردین
میدونم با من نبودی ولی عاشق کرم ریختنم
ببخشید
متولد ۲۲ فروردین میباشم شما چی
منم همینطور😂😂😂😂
دختری؟یا پسری؟
فک کنم قبلا جنسیتتو میدونستم الان یادم رفته😐💔
بهار بیا از ایجا بریم این دوتا بد بخ داشتن حرف میزدن ما هم مث چی اومدیم زر زر کردیم بیا بریم
من ۱۹ آبان
کجا برویم😐🍒😂😂
به کجا چنین شتابان😐✊🏻😂
گورمان را گم میکنه ایم
بیا بریم انقد شاعری نکن واس من
😐🚶🏻♀️😂😂😂
Last blood
بلاخره آخرین کامنت💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻😐🔫😂
اونایی که فری فایر بازی میکنن دیدن تو لابی اولین نفرو که میکشی میگه First blood
عاشق اون موقعم😐🔫😂
شد ۹ تا
آره میدونم آخه یکی از کامنتام منتشر نشد با اینکه چیز بدیم توش ننوشتم☹
عاقا کی فری فایر بازی میکنه
من کالاف بازی می کنم
منم کالافو نصب کردم ولی واسم باز نشد😐💔
البته چون از اولشم فری فایر بازی میکردم مشکلی باهاش نداشتم
شتتتتتتتتتت حوصلم 😐🔫