این پست فقط برای نشون دادن تنوع سلیقهست، نه قضاوت هیچ گروهی
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این پست فقط برای نشون دادن تنوع سلیقهست، نه قضاوت هیچ گروهی
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بچه هاااااا
اول اینکه من همش مصنوعی ها رندوم نوشتم به جز دیپ سیک هیچکدومشون رو ندارم و نمیدونم برچسب سنشون چقدره لطفا قضاوت نکنید
و شما هم اگه سنتون نرسیده استفاده نکنید .
وایی حققققققققق
فرصت؟
فرست؟
بیشتر اونی که ۹۶ عه، متاسفانه با این یکی همخونه ای هم هستم
به شخصه دارم جوونیمو با سه تا دهه نودی متولد ۹۴، ۹۵ و ۹۶ تلف میکنم
اون دهه نودی لابد...-مطمعنی؟ به لیست هنرهای دیده نشده افزوده شد.
توسط خاله هیون🎸
26 دقیقه پیش
+اون دهه نودی لابد...-مطمعنی؟ به لیست نبینی ضرر کردی افزوده شد.
توسط خاله هیون🎸
+اون دهه نودی لابد...-مطمعنی؟ به لیست بهترینها افزوده شد.
توسط خاله هیون🎸
سپاااسس🥰
+اون دهه نودی لابد...-مطمعنی؟ به لیست نبینی ضرر کردی افزوده شد.
توسط ★ℍ𝕒𝕪𝕒☆
تشکرررر ✨
سلام سازنده آفرین عالی بود!خسته نباشی💗🫂
حق گفتی!
چت جی پی تی (چاتی پاتی) هم بالای ۱۸ سال زده!اینم میدونیم هممون!ولی وقتی میگی چند سالته به چت جی پی تی همونطور که مرتبط به سنته توضیح میده!یعنی اون برای ثبت توی گوگل پلی بوده!
نمیفهمم چرا این کاربر بیچاره رو مسخره میکنید زحمت نکشیده بهش هیت بدید که!
بازم میگم!خسته نباشی!
خیلی ممنون از لطفت عزیزم 💘
بله دقیقا
مهم نیست با مسخره کردن شخصیتشون رو نشون میدن
تشکر✨
قربونت🤝🏻
من ۹۱ ام🥲
حققققق تااااا بعد از ابد😂