3 سال پیش 5 اسلاید 849 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی میراکلس

نظرات بازدیدکنندگان (31)
  • @👑^_^👑
    هیچ کدوم نیستن من یه تست درباره این موضوع به نام تئوری صد در صد درست میراکلس ساختم برید ببینیدش سنتی مانستر نمی تونه احساسات داشته باشه
    ______
    هعیییییییییییییییی چرا میتونن.........

  • هیچ کدوم نیستن من یه تست درباره این موضوع به نام تئوری صد در صد درست میراکلس ساختم برید ببینیدش سنتی مانستر نمی تونه احساسات داشته باشه😑

    • اتفاقا سنتی مانستر ها میتونن احساسات داشته باشن و زندگی کنن...دست کم توماس اینو گفته و متاسفانه به من مربوط نمیشه.

    • ❤️:(

  • نه بابا فیبیکس سنتی مانستر نبود مگههه ⁦☹️⁩ این تستت فقط یه تعوریههه تو دلوغ میگییی 😭😭😭 ادرین سنتی نیستتت نهههه

    • هیچ کدوم نیستن من یه تست درباره این موضوع به نام تئوری صد در صد درست میراکلس ساختم برید ببینیدش سنتی مانستر نمی تونه احساسات داشته باشه:)

    • با جرمی و توماس درباره ی قسمت 24 فصل 5 صحبت کن...تیوری نیس!واقعیته که متاسفانه تو قسمت 24 فصل 5 اشکار شد...هعییییییی...خودمم ناراحتم به خودا...

    • نخیییرر دروغههه نهههههه

  • هردوتاشون هستن،هم فلیکس هم ادرین
    چون فلیکس گفت پدرش مث یه هیولا باهاش رفتار میکرده
    در کل خیلی خوب بود!!
    موفق باوشی

    • هیچ کدوم نیستن من یه تست درباره این موضوع به نام تئوری صد در صد درست میراکلس ساختم برید ببینیدش سنتی مانستر نمی تونه احساسات داشته باشه

    • مرسی هانننننننننننننییییییییییی!
      اوهوم.میدونم هر دوشون سنتی مانسترن.

    • :))))

    • فیک لیدی باگ داشت

    • مرسی گلم

  • این برای بخش میراکلس مناسب تر نبود؟

    • اره ولی چون دارم توضیح میدم که چرا این اتفاق ها افتاده و اینا اطلاعات عمومی هم بهش میخورد

    • آها😃
      بله متوجه شدم ممنون که گفتی💞

      ببخشید🥝🍓

  • باخوندن‌تست‌ازاینکه‌اول‌فصل‌پنج‌ولش‌کردم‌خوشحال‌شدم..
    نهههه‌چراااا

    • چرا ول کرددددیییی؟؟؟؟
      شاهکاره به خدا ! ادامه بده!

  • -هق زدن

    • من هنوز افسرده ام

    • تنها نیستی ولی بیخیالش..

  • نههههه
    نمیپذیررممم
    آدرین سنتی مانستر نیستتتتتت

    • هیچ کدوم نیستن من یه تست درباره این موضوع به نام تئوری صد در صد درست میراکلس ساختم برید ببینیدش سنتی مانستر نمی تونه احساسات داشته باشه:))

  • عرررررررر

  • لطفا در مورد پدر فیلیکس هم بنویس

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.