تئوری های ترس*ناک اما واقعی!
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
تئوری های ترس*ناک اما واقعی!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خودم لپ تاپ
رفیقم پتو 🙂
خیلیییی خوب بوددد
میشه یکم تبلیغ کنم ؟؟
تازه واردم نیاز به حمایت و بک میدم تست آخرمو دیدی ؟ لایک و کامنت یادت نره ❤
اگه دوست نداشتی میتونی به 🗑 منتقل کنی و یا دل منو با 📍 خوش حال کنی 😗🧡
تصمیم با خودته ادمین جان
ام ... احیانا کسی تو دنیای دیگه به نام لیدی باگ دزد وجود داره؟😐
ج.چ=
منی که تو تاریکی بی نهایت دارم تست میدم (کاکاسنگیم زیر درخت آلبالو گم شده)
جالبه
هرچند من واسه تک تکشون هربار اتفاق افتاده دلیل منطقی پیدا کردم .
غیر از یه بار ...
میخواستم بخوابم یک کلمه رو با حالت پچ پچ شنیدم اما ناواضح و سریع بود و نفهمیدم چه کلمه ای و کسی هم بیدار نبود . این اتفاق چند بار دیگه هم افتاده برام و جوری ان که عین واقعیت میشنومشون .
همممم منم تجربه اش کردم....حتی من دیروز دیدم بابام از جلوی در اتاقم رد شد درحالی که من خونه تنها بودم....
نه صدایی که من شنیدم صدای فرد خاصی نبود
فقط صدا بود
با حالت پچ پچ
و بلند
و سریع
عه
لحظه ای که دیدیش یادت بود تنها خونه ای با بعدش یادت اومد ؟
| 20 ساعت پیش
عه
لحظه ای که دیدیش یادت بود تنها خونه ای با بعدش یادت اومد ؟
نه یه لحظه دیدم بابام با لباس های خونگیش از جلوی اتاقم رد شد خواستم بگم مگه نمیرفتیم بیرون چرا لباس خونه تنته بعدش یادم اومد یه نیم ساعتی میشه که رفتن کلا پشمام ریخته بود حتی کل خونه رو چند بار گشتم :/
ولی هر جوری فکر میکنم نمیفهمم حالا هر موجودی چه سودی ویبره ادای بابای مردم رو در بیاره از جلو اتاقش رد شه ؟
این موجودات رو درک نمیکنم
یکی از دوستام میگفت بعضی شبا که از خواب بیدار میشه یه چیز سفید شبح مانند میبینه
یه بارم نصف شب داشته میرفته سرویس بهداشتی اونو دیده
آره واقعا چه سودی داره؟:/
حاجی پشمامممم واقعا دیده اینو یا توهم زده؟؟
نگو اینووووو من خونه تنهاامممممممممم:///
نگا چیکار کردی الان کل خونه شروع کرده به قلنج شکوندن😂💔
ج چ : من تلویزیون 😐
دوستم مبل😐
ولی ترکیب خوبی میشیم خدایی😂😂
آره خیلی ترکیب خوبیه😂
منظورم دنیای موازی بود🗿📿
پشمام یعنی من تو زندگی بعدیم شرکم؟🗿📿
یح شرک😂💔
اسلاید دوم منی که همیشه کرم دارم و بالا رو نگاه میکنم🗿📿
من توعم یا تو منی:)