اصکی نلو بیب چون زحمت کشیدم اخ🐢📠
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اصکی نلو بیب چون زحمت کشیدم اخ🐢📠
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
با اینکه گذشته تولدت مبارک:)
من خوشحالم چون ارمیتا مرده
عه کیبوردمم ازش متنفره😂
من خوشحال چون من و در مورد استفاده میشود
مال من 😂😂
جچ:من خوشحالم میرم کره
کیبوردم کره پسنده😂
من خوشحالم چون هرجا میخوام برم مامان و بابام میگن حوصله ندارم
دقیقااا راست تمرین جمله رو گفت،سمممم🤣🤣🤣
من خوش حالم چون واسه باختن زوده
یا خدا سم ترین جمله در ایرانننننن😂😂😂😂
ممنون اون پروانه هه خیلی دارک و زیفا بود✨️✨️🫰🏻🫰🏻🫰🏻
ج چ:من خوشحالم چون من🌸 از🌸 انیمه کاراکتر محتوا تولید مثل اینکه بهم امتیاز 😢🤧ریختی سوییتی 🥺🌸ها🌸
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وسط ایموجی هم اورد👌😅
اجی این اک جدیدمه
من خوشحالم که با دوشیزه ماکیلدا بریم کره؛
عجب...جالب بود.کیبوردم کرهلاوره(:♡
من خوشحالم چون در این زمینه کیوت شه 😐
حیحیییی👧🏻🌷
جچ:منخوشحالمچونمیرمکره.
هعیییکیبوردمکرهلاوره🍜🌸›