بیاید اسطورتان رو بشناسید
خب خب خب داداشتون محمدمهدی هستم ملقب به استاد بزرگ🗿 همین تازگیا وارد ۱۷ سالگی شدم😊رشته ریاضیم و عاشق ریاضیاتم و محاسباتم خیلییی قویه ولی از دروس عمومی متنفرم
اصلا آدم تک بعدی نیستم😊و همیشه سعی کردم تو همه زمینه ها فعالیت کنم و پیشرفت کنم🗿 و در کنار درسم در زمینه هنر ۴ ساله دارم پیانو میزنم و در زمینه ورزش هم از ۸ سالگی فوتبا حرفه ای بازی میکردم و عاشق فوتبال بودم ولی خب تو ۱۵ سالگی به خاطر والدین مجبور شدم ول کنم ولی هنوزم ک هنوزه ورزش میکنم
به شدت آدم شوخ و نسبتا پر حرفیم و همیشه حتی تو صحبت های جدی هم درحال نمک ریختنم 🗿 ولی خب در عین حال سکوت و آرامش رو هم خیلیی دوست دارم و عموما تو خونه ساکتم و تو خودمم ظاهرمم موهای بلندی دارم و لاغرم و شیک پوش🗿
دوستان زیادی دارم ولی خب صمیمی ترین دوستام ک مثل داداشمن آریا و ارشیا و راستینن😊 و مهم ترین دوست و یار و مونسم روژان هست ک هم سنه خودمه و خیلییی دوسش دارم و محرم رازمه❤❤ دوستام همیشه بهم میگن اعتماد به نفست خیلیی بالاست و خب درستم هست چون وقتی پتانسیل های بالایی داری باید اعتماد به نفس بالایی هم داشته باشی تا پیشرفت کنی🗿☻
درکل آدمه مهربونیم و احوال نزدیکانم واسم خیلی مهمه ولی خب اخلاقای بدم دارم 🙂 بین رنگا عاشق رنگ آبیم و طرفدار دو آتیشه فوتبال و رئال مادریدم و رونالدو فن هستم و اهل گیم زدن هم هستن و کلا سرگرمی های اصلیم تماشای فوتبال و گیم زدنه موسیقی هم همچی گوش میدم و خودم هم اهل خوندن و خوانندگی هستم بیشتر آهنگای ایرانی گوش میدم ولی خب خارجی هم به جز بی تی اس 😁 میپسندم نسبتا شکمو هستم و عاشق قرمه سبزی و انبه
و در آخر اگه دوست داشتی پیام بده کلا چت با آدم های جدید خیلیی واسم لذت بخشه دوست دارتون آقا محمد
ریاضی رشته سختیه؟ چون من خیلی ریاضیم خوبه و سه سال دیگه تعیین رشته دارم مدرسم تیزهوشانه
عام سلام من بجای محمد مهدی جواب میدم خودش گفت🥲
ببین هر رشته یی سختیه خودشو داره خب
موقع انتخاب رشته اول فک کن ببین اونی که میخوای بری جدا تا آخرش میتونی ادامه بدی یانه چون ۳سال آخر خیلی مهمه و سخته و تمامه رشته ها سختی خودشونو داره و اینکه فرقی نداره:)
مرسییی
سلام
خوشبختم
خدافظ😐💔
خیلی کوتاه و عالی🌚
همچنین
وایبت>>>>>
قربانت🌚💚
به جای خسته نباشید چرا خسته باشی😂😂😂😂
باح باح باح😂😂😂
انرژیتو تو کلماتت حس کردم✨️. اولین باره پسری رو میبینم که احساساتشو نشون میده.
مایل به فرند؟
مرسی💙
جالبه
مایل به فرند ار نو؟
صد البته ک مایلم
دلسا ملقب به یامی ¹³ کرمان
سلام خوبیی داشم میخوره اهل دل باشی دوست عزیز
بله 😂 تو اکثر مسائل مایه ام
🤝🤝
عررر پیانو میزنیی🙃🖤
اره 🤗💜
یه ۳ سالو خورده ای میشه
به پیانو علاقه داری؟
اولا و بعله به شدت
دوما ک حرومتتت 🤡
ن شوخی میکنم حتما دنبالش کن ایشالا موفق میشی😂💓
قربانت😂😂
ممنون لطف داری💛
☘💓
رااااشیننمممممممم به آرزوت رسیدیییییییییییییی
میتونی با من دیگ زیر ی سقف باشی😍😍☻
هزینه هاااا جوررر شدددددد🗿
میگیرمت
مننننن؟ لعنتی تو هی میگفتی کی روزی میس بتونم سرمو رو شونه هات بزارم
من ک داشتم ی گوشه نون و ماستم میخوردم
ایجالله با روجان جون به پای پیر بجید🐸🚬
ترجمه:ایشالله با روژان جون به پای هم پیر بشید!
مگه تو روژانی؟؟🐸🚬
اواا..مبااارکهههه لیلیلیلییییییییی🐸🚬مجازی با هم آشناشدید یا حضوری؟؟؟🦎
مرسییییییی🙃💚
ایشالا شما هم مواد هاتون فروش بره ساقی محترم
لیلیییییی🐸🚬هروقت عروسی خواستین بگیرین من باید عاقد باشم وگرنه......ام...چیزه🐸🚬💔
عروسیتون منو دعوت نکنید حلال نمیکنم😂
عاالی😍👍