3 سال پیش 5 اسلاید 159 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (34)
  • ببینید بچه ها این تست ساخته شد تا بگه مثلا این پیجا پیجایی هستن که مثلا سرگرمی دارن و.....
    نکه به شما توهینی شه الان ما چون تستامون سرگرمیه میشیم بدرد نخور؟!
    ما این تست ها رو میسازیم تا سرگرمتون کنیم ولی سازنده به کسی توهین نکرد فقط گفت اینا هم از پیج هایی هستن که میتونید ازشون استفاده کنیدpiهمه

  • ببخشید من متاسفم منظورم چیز دیگه ای بود.نمیخواستم به کسی توهین بشه.

  • سلام .
    یه سوال داشتم ، من ۴ روزه یه تست ساختم هنوز منتشر نشده ، این طبیعیه؟

  • Darcy رو دارم

  • سازنده جان
    این تست باید شخصی یا رد میشده
    چون شما یه طورایی به بقیه توهین کردی
    حالا اگه پیج ممد و حنا رو میذاشتی باز یه چیزی

    • دقیقاااااا

    • به کی دقیقا توهین کرد؟!

  • عزیزم من 150 زدم واست چرا منو نذاشتی💔😐 150 منو برگردون

  • ببخشید قصد توهین ندارم ولی موضوع تست پیج های بدردبخور هست و نه برای سرگرمی مثلا پیجی که از اطلاعات عمومی میذاره یا ایده هایی متفاوت میده ولی اکثر این پیج ها سرگرمی بودن قصد توهین به این کاربران یا سازنده ی تست ندارم گارد نگیریدفقط میگم چرا همشون سرگرمی بودن و زیاد بدردبخور معنایی نداره.پارت قبل بهتر

    • ++++++

    • 💗💗

    • ++++++

    • دقیقا +++++++++

    • باشه خوب مگه سرگرمی داشته باشین بده ما میشیم بدرد نخور

    • کی به شما گفت به درد نخور؟ میگم معنی بدرد بخور تست های اطلاعات عمومی یا ایده هست. یا مثلا اگه یک یا دو پیج سرگرمی معرفی میکردی هم خوب بود. و شما اگه کامنت رو با دقت بیشتری میخوندی متوجه میشدی که توهین نمیکنم:/😐🗿

    • خب الان. گفتی پارت قبلی بهتر بود دیگه یعنی شما یجور توهین میکنی

    • منظورم اینه که پارت قبلی پیج هایی معرفی کردی که کمتر از سرگرمی میذاشتن.

    • خب داری میگی سرگرمی به درد بخور نیست دیگه گفتی پارت قبلی پیجا کمتر سرگرمی میزاشتن

    • لطفا منطقی تر فکر کنین

    • نکه خودت تستات عمومیه

    • من خودمو گفتم؟😐💔من گفتم این تستا و کسانی که این تستا رو میزارن پیجشون بدرد بخوره🗿منطق؟

    • حیح...

  • های کیوتم میشه منم تو پارت بعد باشم؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.