3 سال پیش 4 اسلاید 965 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (21)
  • اخه چرا باید واسه بی تی اس و اکسو انیمه بسازن؟ گگروه چرت تر پیدا نکردن؟؟

    • چرا سعی نمیکنید به علایق هم احترام بزارید تا دعوا راه نیفته؟

    • ببین من خودم آرمی یا کیپاپر نیستم ولی نباید توهین کنی هرکس سلیقه و نظرات خودشو داره

    • ببین زر نزن عوکی؟:/ من خودم قبلا بی تس اس فن بودم://

    • من خودم ازشون بدم میاد ولی این بی فرهنگی عه که بهشون توه۹ین کنی🗿

  • چرا ممنوع و چجوری واسه بی تی اس و اکسو ؟_!

  • ومنی که از همینجا کپی کردم انیمه دردسر برادر ها قسمت اول

  • این یک مانهوا نبود ؟-؟

  • یعنی نمیشه دیدش؟

    • چرا میشه توی ایران ممنوع نشده
      ایران هیچی رو ممنوع نمیکنه😂 حتی میدوری که کل جهان ممنوع کرده بودش حتی خود ژاپن هم ممنوع نکرده ( منظورم اسم انیمسا )

    • عه برم ببینم•-•

    • منم3>

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.