4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اخه چرا باید واسه بی تی اس و اکسو انیمه بسازن؟ گگروه چرت تر پیدا نکردن؟؟
چرا سعی نمیکنید به علایق هم احترام بزارید تا دعوا راه نیفته؟
ببین من خودم آرمی یا کیپاپر نیستم ولی نباید توهین کنی هرکس سلیقه و نظرات خودشو داره
ببین زر نزن عوکی؟:/ من خودم قبلا بی تس اس فن بودم://
من خودم ازشون بدم میاد ولی این بی فرهنگی عه که بهشون توه۹ین کنی🗿
چرا ممنوع و چجوری واسه بی تی اس و اکسو ؟_!
چه میدونم
ومنی که از همینجا کپی کردم انیمه دردسر برادر ها قسمت اول
این یک مانهوا نبود ؟-؟
نه ... نمیدونم فکر نکنم
یعنی نمیشه دیدش؟
چرا میشه توی ایران ممنوع نشده
ایران هیچی رو ممنوع نمیکنه😂 حتی میدوری که کل جهان ممنوع کرده بودش حتی خود ژاپن هم ممنوع نکرده ( منظورم اسم انیمسا )
عه برم ببینم•-•
منم3>