3 سال پیش 6 اسلاید 89 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (12)
  • جچ:گریه می کنم چون بعد گریه احساس سبکی دارم🙂

  • من دیگه به کاغذم اعتماد ندارم

    • وای این حق خیلی دردناک بود...😭💔

    • من همیشه هرچی حرف تو دلم بود تو دفتر خاطراتم می‌نوشتم یروز مامانم یواشکی رفت همشو خوند من خونه نبودم وقتی فهمیدم شب خیلی سرم درد گرفت واقعا نمیفهمم چرا اون رو خوند من بهش گفته بودم هیچکس اون رو نخونه

  • آهنگی گوش نمیدم،وقتی ناراحتم معمولا گریه میکنم و موقع گره خوابم تمیبره،نقاشیمم خوب نیست اگه بکشم بیشتر ناراحت میشم،دوستی هم ندارم،وقتی ناراحتم میشم میلی به غذا ندارم پس هیچ کدوم جواب نمیده
    ج.چ:گریه من هروقت گریه میکنم خالی میشم و ناراحتیم از بین میره

  • 4 و 5 کاملا حقه
    و چالش: گریه کردن..باعث میشه سبکتر شی و خب آره یجور مسکنه

    • هعی هعی بیا بگلم البته چرت و پرت گویی هم برای وقتی ناراحتی جوابگوئه مخصوصا برای کسی که دستتو هیچوقت ول نمیکنه:)))♡♡

    • سگضکنضضد حقققق

    • جوری که من و تو در تمام مکان ها چت میکنیم بدون استثنا در پیوی و مکان عمومی😂

    • ستی بیومو جچوری به بیویی که خودم میخوام تغییر بدم برای من فقط یه سری وضعیت مشخص میاره😭😂

    • اصن میزان راحتیمون😂😔
      برا بیوعم برو بازارچه اون پایین یه گزینه داره شبیه کاغذه باید با امتیازات بخریش بعد برو ویرایش پروفایل میتونی هرچی میخوای بزاری

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.