3 سال پیش 6 اسلاید 2,863 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (29)
  • معلم دبستان هم میشه شد؟

  • تجربی میخونم
    انسانی جذابه یبار سر کلاس منطق دوستم بودم خیلی خوب بود

  • ریاضی سخته؟؟؟

  • سلام ميشه فرند شيم ؟

  • کجایی ابجی

  • هی ;دیاناشیری
    تولدت‌مبارک‌))با‌آرزوی‌بهترین‌ها.

  • عالی اجی ببخشید دیر اومدم

  • داداش انقدر سخت گیری نکن دیگه واقعیت هم نگفتی بنظرم...
    من که خودم رشتم انسانیه ولی بنظرم قبول شدنش اونقدر سخت نیست به نسبت تجربی ها

  • من
    دوست دارم ریاضی یا تجربی بخونم

  • سلام
    ببین رشته انسانی خوبه هااا
    ولی اینجا یکمی به ریاضی توهین شده!
    همون خونه ای که توش زندگی میکنی، همون دانشگاه، همون خودکار، همون لباس، همه اینا رو مدیون ریاضی!
    چون اگه مهندس نبود هیچیت نبود!
    به نظرم نمیشه با منطق ریاضیو از بین برد، ولی خب این نظر منه

    • سلام به هر حال هر رشته ای سختی های خودش رو داره
      و ببخشید اگه ناراحت شدی قصد توهین نداشتم
      واقعا به همه شغل ها و رشته ها تو جامعه نیاز هست

    • اره
      نه ناراحت نشدم عزیزم اشکال نداره^^^

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.