ناظر عسیسم منتشر کن 😘
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر عسیسم منتشر کن 😘
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
چی میشه رد بشی از اکمون؟
یه نگاهی کنی به تستامون؟
تقصیر دل چیه آرزوش این شده؟
کاشکی بیای بشی فالوورمون نگا و بچه خوبیم واقعا مثل آدم تستو دیدم الکی تبلیغ نمیکنم و پین؟🌚🗿
میشه 350 تاییم کنید
فالو=بک
پین شه لطفا
کفشش خیلی سم بود که دیدم تو نگاه کرد و گفت برو جلو ترسیدم رفتم جلو و یکی از این مغازه خرید کردن سرگرمی فرستاده شده
😑🤦🏻♀️
کفشش خیلی سم بود چون که من اکانتم محدود شده...
WTF?🗿🚬
کفشش خیلی سم بود چونکه این یک ساعت و نیم میلیون نفر در این ماه موجودی صندوق توسعه ملی برای تیم ملی فوتبال ایران در سال پیش
واااات 😵 این چه سمی بود کیبوردم از کجا اینارو آورده ؟؟؟؟
ج.چ: کفشش خیلی سم بود چون که به من چه 🗿🚬
عرر یه فوجوشی یافتم
-خرذوق
مایل به فرند؟🦦
خر ذوق تر*
یس فرند
گرل ام
نیکول ۱۵ intp 🤌🙂
ا لیا ملقب به مونی
۱۷ INFJ ام
خوشبختم♡
هرکی تونست بهم 5000 امتیاز بده داراییم 000 هستتتتت
کفشش خیلی سم بود چون که از خواندنش پشیمون شدم ولی همشون رو میشناسی
کفشش خیلی سم بود چون که برای تو که می بینم